2013-09-15

2013. szept. 15.


  • egyik kméti ismerősöm meghalt a héten, anyuék hétfőn mennek a temetésére
  • vettem ma székeket 
  • meg magnéziumot, esténkénként állandóan begörcsöl a bal vádlim és baromira rossz az éjszaka kellős közepén felkellni és lábujjhegyen ugrálni
  • megvan az új Dan Brown könyv...alig várom hogy olvassam
  • jövőhéten konferencia csüt-pénteken
  • vasárnap remélem tudok 5 óránál többet aludni (alig várom)
  • a pénteken negyed 7-kor fel tudtam állni végre és hazamenni a munkahelyről
  • vettem kis bonsai fát, nagy álmom végre valóra vált. igaz én 4 e ft-ért vettem, de nagyon cuki, az asztal kellős közepére ki is tettem
  • nagyon fáradt vagyok
  • tegnap olyan jó volt otthon lenni és a központba sétálgatni este
  • kedden 5 éves volt céges buliba megyek, alig várom hgoy lássam a régi kollegákat






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More