2013-09-08

2013. szept. 8.

Kedden sógorom, csüt-ön a tesóm lett beteg, ma estére (egész nap semmi bajom) én lettem...hát én ha kell de félholt állapotba akkor is bemegyek dolgozni, nincs is itt orvosom, ilyennel meg rohangálni nem fogok (takony,torok, fej, láz). max veszek egy halom gyógyszert. 
történt nálunk egy fúzió holnap arról lesz előadás, aztán kiértékelés, aztán kedden új fiú. 
tegnap elmentünk a tv macik kiállításra, sörfesztiválra, majd vmi beülős helyen megbeszéltünk a szept-okt-i programokat, este meg séta a margit-on. aztán ma 5 óra alvás után vonattal le Abonyba kis szíbériai tigrist simogattunk, meg végig hülyültük az egész utat, ide a fiúk már nem jöttek, csak kollegák voltunk. de egy élmény volt. fél 6-ra már itthon is voltam és 7 óta...brr....melegítő, két takaró, neo citran. és sztem alszok is, mert erős alváshiányba szenvedek már így is. 29-én tudok talán normálisan aludni egyet, addig rohanás...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More