2013-02-13

2013. feb. 13.


Holnap hazamegyek dokihoz, meglett a vérvétel eredménye - szerencsére minden normális, azt leadom és csókolom. Örülök neki nagyon. Hétvégém jó pörgős volt, pénteken a Kopaszi-gátra kimentünk, szombaton suliba voltam végig, vasárnap meg a Normafára mentünk sétálni 3 órát (baromi sok hó esett ott, ha nem az ösvényen mentem, akkor térdig rongyoltam a hóban). Kedden meg 5-8-ig munka, legközelebb hétfőn megyek és utána már lehet itthon fogok másodállásba dolgozni, mellette persze a főállást keresek, most a Nav-hoz jelentkeztem, egyik ismerősöm a suliból ott van és mondta hogy az önéletrajzomat a csoportvezetőnek odaadta....majd meglátjuk, hogy mi lesz. Persze nem ilyen adóellenőr vagy mi leszek, hogy ki kell menni és próbavásárlásokat csinálni....ehhez nincs gyomrom, meg félek is hogy agyonvervének :) egy nagyon jó osztályra jelentkeztem. Lehet hétvégén találkozom bp-n Gábor szüleivel, kérdés hogy alakul, mert én ugye 4-ig suliba leszek....lehet nem is találkozom velük. 
A vizsgám viccesen telt...leültem 3 órás vizsga, egy fiú mellett kaptam helyett...az elején még a dolgozat előtt megszólított, hogy nekem nincs egy ikertesóm?! .... én: ???? (kb ilyen fejet vágtam)...mondom, de. 
ő: mert neki is van egy ikertesója
én: oké - itt részemről le is zártam volna a beszélgetés, de ő erre megszólalt
ő: nem kméten a F....utcába laksz? 
én: (kiguvvadnak a szemeim)....de..honnan tudod?
ő: a szomszédoddal sűrűn járunk nyaralni.....
aztán kiderült, hogy gyerekkorunkba jó néhányszor találkoztunk, csak mindenki felnőtt - meg  egyel felettem járt általános iskolába.....kicsi ez a Budapest. Kérdeztem a gyereket, hogy sokat tanult. Mondta, hogy igen. Amint kikaptuk a dolgozatot a 600 oldalas puskája előkerült...még az én térfelemre is tett - azt hittem ott leszek rosszul. A pasi mindent a puskából írt (én nem tudok puskázni, rohadtul látszik rajtam,). Aztán a végén megkért hogy 3 feladatot had írjon le, mert nem találja a puskájába....mondom tessék...(sokat tanultál mi???....)
Szombaton lehet végre  - mivel előző héten nem sikerült - hátha eljutok a moriba - szórakozóhely. 
ps: Vasárnapra előre is Boldog Születésnapot Szeretnék Kívánni! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More