2013-02-08

2013. feb. 8.

Jó korán van megint, mindjárt megyek piacra. A héten csináltam túróstésztát, most sztem darált húst veszek és csinálok spagettit. Jó álmos vagyok. A keddi vizsga érdekesen zajlott (ugye bp-n volt a vizsga). Egy ismeretlen gyerek mellé leültettek, a srác kérdezi, hogy nekem nincs egy ikertesóm...mondom de....és nem ebbe meg ebbe az utcába lakom Kecskeméten (itt már kinyíltak a szemeim)...mondom de...ismerjük egymást? Áhhh nem....A srác a szomszéd henteshez jár és  velük szokott elmenni nyaralni, és egyel felettem járt általános iskolába. Onnan ismerem (nekem halvány lila gőzöm sincs). De mind1. Kezdődik a vizsga....ez a gyerek za 500 oldalas puskáját kibassza az asztalra (megjegyzem én itt lettem rosszul) és elkezdi keresni a törvényekbe a dolgokat. A végén egyeztetek 4-5 emberrel. Soknak ugyan az jött ki a számításnál (mondom éljen) kivéve ennek a gyereknek - mert ugye feladatot nehéz kipuskázni....aztán leírta rólam. Én puskázni nem tudok, baromi látszik rajtam és nekem a tudás az kell....nem az hogy elvégzem a tanfolyamot és fingom sincs mit csináltam!! Na mindegy1. 
Legközelebb ápr 9-én lesz vizsga, az egyik vizsgámat félretolrtam így nyáron lesz két nap modulzáróm (éljen). Jövőhéten meg én megyek Gábor szüleihez, ő meg március valahanyadikán jön hozzánk. Azt hiszem veszek zöldséget és gyümölcsöket is, ha már itt az influ szezon, akkor ezekkel feltuningolom magam. Meg hétvégén nem lesz időm bevásárolni, szombaton 8-4-ig suli, este morissons (vagy 3 éve nem voltam itt - szórakozóhely), vasárnap meg pihenés ezerrel.
Ps: most 9 óra van, visszatértem a piacról. Vettem egy rahedli zöldség - gyümölcsöt. Meg gránátalmát is. Este mégse csinálok spagettit, helyette most zöldséget felszeletelek (paradicsom, csemege uborka, kígyóuborka, lilahagyma, olivabogyó, sajt, sonka, tojás) és csinálok hozzá fokhagymás bagettet és azt esszük. Úgy is kell a vitamin pótlás. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More