2013-02-18

2013. feb. 18.



Pikk-pakk eltelt a hétvége, úgy hogy szinte semmi érdemlegeset se csináltam. Szombaton: suli, Gábor szüleivel megint nem tudtam találkozni, este megnéztük a Die Hard 5-öt...hát, nem kellett volna, ngayon rosszul volt megvágva a film, a kamerákat nagyon kapkodták, 2 poén volt és slussz. Meg felismertem a Madách teret - a szakmám miatt, néha oda járok suliba - amikor egy csővel esnek le a fiúk, mert a helikopter lövöldözik rájuk. Viszont az elején láttam egy jó reklámot: Volvo v-40-et....Göteborgba adták le a reklámot...meg nagyon jó a szám, nagyon tetszik a zenéje - feeling alright. 

Tegnap apuék feljöttek bp-re, elmentünk levásárolni a karácsonyi utalványomat, abból kaptam egy mikrót, meg edényeket a konyhába (most már nincs kifogás a főzésre). Utána elmentünk a westendbe kajázni, majd a diego-ba - rendeltünk függönyöket és kaptam szőnyeget. 10 nap múlva lesz kész a függöny, mert méretre kell vágni (mint mindenhol), a sötétítő függönynél (képen lehet látni hogy visszszintes a csík) meg lesz fordítva - függőleges lesz. Bár én a sötétítőnél először egy másik barnát láttam...de az pici lett volna, mert 330 cm-es az erkély ajtóm és nem érte volna össze....de a fehér nagyon tetszik - aranybarna hímzések vannak benne, és 50% engedmény volt mind a kettőre - szval ez még jó. Ancsáék is ugyan ilyet rendeltek. Bár a képen a sötétítő nem léggé barna, sokkal sötétebb barna  a valóságban....majd csinálok egy képet, ha felkerül. Én már az eleje óta a barna - világosra törekszem a lakásra (konyha ugye olyan, a bútorok is - már ami van). A szőnyegem meg ilyen: világos kis mintákkal. 
Aztán utána apuék elmentek az LGT koncertre, majd hazamentek olyan éjfél körül. Ma meg upc-hez kéne elszaladnom, mert olyan tételeket számláztak ki nekem, ami nincs is .... így 12 e ft-os szla-t kaptam a 7e ft helyett....este meg negyed 6-tól negyed 9-ig dolgozom, vmikor 9-re este talán haza is érek... Úgyhogy addig itthon rendet rakok, meg tanulgatok ezerrel, mert csak úgy szaladnak a napok - hetek és még semmit se tanultam. Remélem jól telt a vasárnapi birhtday nap!!! :)) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More