2013-03-06

2013. március 6.

Március ... úr isten! Repül ám az idő. Hulla fáradt vagyok (nem tudom, lehet ez a tavaszi fáradtság?). A hétvégén csináltam babos csirkemell kockákat krumplipürével (csirkemell felkockázva, hozzáadva egy Bonduell mexiói bab konverz és hozzá egy kis mexicói fűszer), hozzá burgonyapüré (abba is tettem egy kis fűszert) és csemegeuborkával. Sztem finom lett, Gábor meg megette (lehet nem mert szólni...). A hétvégén vettem egy kis virágokat a lakásba, legyen már több, meg csak itt van már a tavasz, Ancsának is vettem egy szál tulipánt. Nagyon tetszik, és egész jól bírja a tulip, még most is kint van (kinyilt már teljesen). Tegnap dolgoztam 5-háromnegyed 9-ig, fél 10-re értem haza, kapkodtam is a lábam - nem szeretek ilyen későn egyedül sétálni. Majd a héten ismét kell menni, vagy holnap vagy nem tudom mikor. Mindjárt elalszom, olyan álmos vagyok valamitől...a hétvégén meg végre találkozom a csajokkal, alig várom hogy haza menjünk, igaz én csak késő du-n fogok, mert fél 4-ig suliba ülök és valahogy még le kell mennünk. Nincs kedvem tanulni, de muszáj....jah igen, a februári írásbeli vizsgám sikerült (hipp-hipp hurrá), most ápr. 9-én lesz egy, utána júniusba lesz 2 nagy modulzáró vizsgám (2 írásbeli és 2 szóbeli). Keresek vmi fekete teát mert tényleg mindjárt elalszom, pedig csak fél 6-kor keltem....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More