2013-03-12

2013. március 12.

Fáradt....tegnap 9-ig dolgoztam, ma is megyek este munkába. A hétvégém jól telt. Szombaton suli, majd 5-re hazaértünk, G eléggé félt az elején, de apuék hamar oldották a szituációt, utána nagyon jól elbeszélgettek. Este beültünk a barátnőimmel a városba, ismerkedni - beszélgetni. Vasárnap egy gyors városbemutatót tartottunk, apu kocsival én gyalog. Megnéztük az uszodát, az új házakat, a rákóczi utat, a központba sétáltunk nagyokat stb. Tegnapi napon a netet bújtam és vannak akciós - kuponos oldalak, ahol meg lehet venni 1-1 terméket olcsóbban. Én ezt a fajta órát már  fél éve keresem, de idáig Angliába találtam meg 120 e ft-ért ezüst színbe.....no mindegy. De tegnap az egyik ilyen honlapon rajta volt 6 e ft-ért szállítással együtt, úgyhogy rendeltem is egy feketét a sötét nappalimba. Nagyon örültem neki!!! 
Tegnapi napom meg még felhívtak, hogy 2 éves hűségnyilatkozatom lejár és ezért annyi pontom gyűlt össze, hogy egy samsung mini galaxy-t kapok. Pont jó, mert az én telefonom totál fos....nem tudom letenni a telefont, a hangszórója rossz, lefagy, napi 5x újraindul stb. Úgyhogy azon ma szépen ráteszek néhány funkciót és csókolom. Legalább telefont se kell vennem, mert mindenképpen le akartam cserélni ezt, annyira rossz már. Ha minden igaz 1 óra múlva hozzák ki, házhoz hozzák (nem is hallottam hogy csinálnak ilyet...!).  Pénteken meg hazamegyek, és végre egy picit több időt leszek otthon. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More