2013-03-20

2013. márc. 20.

Ma szó szerint semmit nem csináltam...a fél lakást kitakarítottam és ennyi. Holnap reggel megyek dokihoz - érzem hogy a gatyámat ott fogom hagyni, du-n meg megyek állásinterjúra. A héten vmikor az Ikea-ba ki kell mennem néhány dologért, hogy legyen már otthonosabb a lakás. A neten néztem, hogy mit hol mennyiért lehet kapni - meg legyen már ízléses is. És a westendbe találtam ilyet (a honlapon), egy képkeret tartót. Sztem nagyon jól néz ki, néhány emlékezetes képet kiteszek bele (diplomaosztók, nyaralások stb) és mehet is majd a nappaliba. És mindjárt kell mennem dolgozni, de még előtte tanulás, aztán szombaton suli. Jaj. Ma nem is tudok menni thai-chi-ra, mert dolgozom....necces. Mind1. Olyan szépen süt a nap most itt, egész nap ilyen volt. Veszek néhány színes kaspót is a nappaliba, ne csak a sötét színek uralkodjanak. Majd szépen lassan halad ez, inkább várok és nézelődök 100 felé, minthogy vmit megveszek és utána rájövök, hogy kár volt, mert volt jobb is. Az elképzelésem: nappalim: sötét föld színű és mellé vajszín (fehéres) uralkodik, és csak az ablakba kerülnek ki a kis színes kaspós virágok. Majd egyszer a hálót is lecserélem, ha lesz pénzem. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More