2013-08-12

2013. aug. 12.


Elkeserítő hogy ma este mennyit ettem, egész nap semmi, sok munka 6-kor végeztem blablalba. Főztem babos csirkét, hozzá uborkával kis paradicsommal. 8-ra kész is lett. Előtte bevásároltam a corvin negyedbe...a metrolejáróba egy pasit előttem raboltak ki.....pont előttem vették ki a pénztárjácát a zsebéből (mellényzsebéből ami elől volt). Gondolkoztam hogy közbe avatkozok, de aztán rájöttem hogy nem hiányzik hogy vki megverjen az utcán....szval egy sunyi dög vagyok. Ma bevágtam egy körtés sört...ami úgy a fejembe szállt...látszik hogy régen ittam, gondolkoztam hogy kinyitok egy üveg bort, de egy pohár után kiterültem volna tőle sztem. Fel kéne egyszer majd avatnom a borospohár készletemet....És most Sam és Dean és Zzz....közbe figyelem ezerrel az eget, nagyon sok hullócsillagot lehet látni az égen ma este....és őszintén szólva lenne egy-két kívánságom. Munkatársaim nagyon aranyosak. Jó lesz itt, csak baromi sokat kell dolgozni. Cserébe mehetek konferenciákra, meg továbbképzésekre, pl. : 27-én lesz az első ilyen bp-n.
ps: nem is tudtam hogy az acer és a vichy torony ott van a közelembe...ott kajáltam ma a kollegákkal. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More