2013-08-24

2013. aug. 24

....ma 5-ig dolgolztam...és vhogy megmérgeztem magam - vszínűleg a darált hús rossz volt amit vettem. melegítőbe, megfagyok, láz, a fejem leesik a fejemről....és egy kibaszott szót se mondtam pedig 5 órája vizszintes állapotba vagyok, mert anyuék hajnali 4-kor indulnak herceg-novi-ba vagy hova a túróba. 14 órás az út, mert nincs autópálya csak a horvátok felé ami 25 e ft-ba kerül...mondtam apunak hogy inkább válasszák a biztonságosabb utat, mint hogy szerpentínen menjenek 10 órát. remélem éppségbe leérenek holnap du-n. én már várom az első fizut és nézem hogy mi legyen az első bútor amit tudok venni abból....a kanapé potom 350 e ft...szval az most várat magára még. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More