2013-08-26

2013. aug. 26

Elfelejtettem egész héten inni és kiszáradtam....ilyet se hallottam, hogy ettől belázasodik az ember. Megittam 8 bögre nagy teát és a fejem kezdett rendbe jönni...inkább az robbant már fel, annyira fájt minden mozdulatra. mind1, ezt is tudom. 4 órát most tudtam is aludni. 
nem tudom, hogy jövőhéten új székeket vagy kávégépet vegyek....? pénteken éjfélkor kimegyek ismerősökkel az állatkertbe, vmi program lesz. Kutatók éjszakáját várom már. 
Két évvel ezelőtt este fél 7-kor, hogy szarrá sírtam magam ilyenkor....egy évig szó szerint csak vegetáltam, életembe nem voltam oylan szarul. most meg az ember már együtt tud vele élni ezzel. vagiy néha csak próbálkozik, de nekem is lehetnek rossz időszakaim. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More