2013-07-29

2013. júl. 29.

Isteni érzés amikor vkivel 1x randiztam, két hete e-mailezünk, közlöm vele hogy bocs, de másik városba költözöm és ezért most kapmec mert én nem akarok távkapcsolatot, meg egyébként is 32 évesen ha a szülőknél lakik akkor nálam már ott nagyon nem tetszik vmi. Na de a lényeg a gyerek reakciója: akkor keres magának bp-n állást és odaköltözik hozzám. 
Ennél a jelenetnél olyan hangosan elkezdtem röhögni, hogy az nem igaz...ez még viccnek is rossz. Eleve egy második randit se akartam neki adni, úgyhogy ez jól is jött ki. Ma elő ünneplésként kitakarítottam a lakást...és rájöttem hogy kissé megalomániás vagyok Csak a wc-be 7 db wc illatosító vagy mi a túró van, meg a kinti szekrénybe még 4 db...Ergo itt jöhet bármilyen nukleáris támadás az én wc-m akkor is illatos lesz, mert van egy pár belőle...
Este meg elmentünk Ancsával koccintani egyet, én 2 dl borig bírtam, ő fél literig....(fejre álltam volna tőle), persze ettünk vmi zöldséges tonhalas tálat mellé, mert naná hogy pont nem volt padlizsánkrémes tányérjuk. Holnap megyek még egy interjúra (más cég), ki tudja lehet válogatni is tudok....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More