2013-07-14

2013. júl. 14.

A héten 3x voltam kint borutcán...annyi részeg van kint...és a szomorú hogy rengeteg az ismerősöm volt. Az egyik a volt oszt. társam - középsuli - lány, fiatalabb nálam, odajön jéger bedob, szoknya a hasáig felcsúszva...mondta hogy pultosként dolgozik, és hogy mi basszuk meg magunkat és elvonult. Mondom sok értelmes mondat volt itt összezsúfolva.
A másik meg 24 éves, a férje (2 éve házasok) megcsalta, elhagyta, elváltak. És az anyukájával olyan kotta részegek voltak pénteken a borutcán, hogy a biztonságiak dobták ki. Éljen mondom. Én megittam 2 pohár bort jól éreztem magam és ennyi. De hajnalba már baromi hideg volt. 
Pénteken elaldtuk a bp-i lakást. Áron alul, de megszabadultunk tőle. 
Szombaton voltam fotózáson, 3 órán keresztül....Ancsa ismerőse volt a csaj..annyit se mondott hogy kösz bzmg, úgyhogy iylet többet nem csinálok. Elsőnek tökéletesen jó volt. De rájöttem hogy baromi irigyek az emberek. Bár nem tudom miért, mert nekem konkrétan semmim sincs.
Mndenkitől megkaptam hogy gizda vagyok az 55 kg-al, egyik ügyfél megszólal hogy új pasi??? Haha mondom persze....nem állnk neki fogyózni ha vki nem fogadna el. 
Ma elmentem futni, végre. EGy hete nem voltam. Jól esett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More