2013-07-04

2013. júl. 4.


Picit el vagyok tűnve. Hétvégén indítom el az új honlapot, azt fejlesztem plusz képeket készítek hozzá. Egy teljesen új honlapot fejlesztek és töltögetem fel infokkal...csak eléggé nehéz, mivel én html-be nem igazán tudok szerkeszteni és most mindent azzal csinálok (leszedtem ismét egy sablont és azt szabom teljesen magamra). de néha 1-1 szöveget még nem sikerült megtaláltam a html-es kódba...úgyhogy azt nem tudom hogy a francia szöveget hogy fogom kiszedni, ha ott nem találom ötlem sincs hogy hol keressem.
addig teszel fel egy képet, tegnap lőttem le a dombon Kméten - most már bp-n vagyok, holnap megyek reggel a német céghez - szval ez egy tegnapi kép. ez is rajta lesz a honlapom majd. remélem hétvégén élesbe is tud majd üzemelni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More