2013-07-03

2013. júl. 3.

Rossz a blog..net szerint csak akkor tudok közzé tenni vmit ha ezt írom a címbe, hogy !.... stb. És működik, eddig nem tudtam semmit se írni, de most már igen.
Megvettem tegnap a gépet, egyik szóbelim 92% a másik 68%-os lett, van kis fehér cipőm (rajtam is van, mert kméten nincs sportcipőm), szept-ig itthon vagyok, pénteken visszahívtak a német céghez még egy interjúra, ma megyek Lívikézni utána meg 6 körül felmászok a dombra gyakorolni - képet készíteni - beállítani amit be kell, itthon vagyok, áfonyát eszek most, dolgozom közbe, esténként új honlapot gyártok a fényképeimnek, hétvégén lehet megyek Tihanyba levendulázni  - tutira szakadni fog az eső. Amblokk ennyi.  Jah engem tutira egy autó fog elütni mostanában....
Tegnap a media markt-ba kméten vettem meg a canon gépet...eladónak leesett az álla, próbált technikai kérdésekkel kizökkenteni, aztán a végén megszólalt hogy te nagyon értesz ehhez...hmm mondom nem, csak szeretem az informatikát. Kis helyes volt.
A héten meg bp-n álltam a buszon és a járdán egy pasi kiszúrt, néztük egymást néztük egymást, majd egyszerre elmosolyodtunk majd csóváltuk a fejtünket....ilyen pillanatom még nem volt. de jól esett. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More