2012-09-13

Club light


2012. szept. 13: hm-hm. Apu jól van, nagy szerencse hogy túlélte a balesetet. Ezen a héten visszament és 60 m féktávolság volt és átment a másik sávba majd visszahozta a kocsit a saját sávjában. A kocsin 4 milliós kár van - nem jött jól, de hát kinek jön jól egy baleset? Október elején adják át a lakást, és lehet akkor már költözhetünk is be (vagyis nagy valószínűséggel okt. első néhány napjába költözünk át). Lali is most szólt, hogy okt. 27-én jön haza, addigra ki kell pofozni a lakást, mert ha itthon van mindig nálam száll meg - szülei Franciaországban laknak. Okt. 25-én vizsgázom, minden vasárnap októberben előadáson vagyok, nov. közepén meg szóbelizek. Közbe mellette szombaton beindul az adótanácsadói.
Andirssal tegnap találkoztam, majd este keresztanyukámnál megünnepeltük a névnapját. Vettem egy jó könyvet - Az isteni formula (Einstein elméletéről szól), fizika. EGyre jobban érdekel ez - az univerzum, a húr elmélet, feketelyuk stb.
Szombaton vmi merci buliba voltam Kecskeméten, kaptam magam mellé 2 testőrt Pisiéket - nagyon aranyosak voltak. Már régebb óta ismerem őket. Pisti mindig úgy mutat be másoknak, hogy én vagyok az a lány, aki a Gáspár Lacit visszautasítottam (megmondtam neki, hogy engem hagyjon békén, nem vagyok és soha nem leszek az egyéjszakás kalandok híve). És ez a "sztárnak" nem tetszett ... és otthagyta a társaságot. A fiúk meg azóta is büszkék rám, hogy ilyen vagyok.
Szombaton meg barátnőkkel megyek találkozni...egyik szakított a barátjával úgyhogy megyünk szórakozni egy nagyot és megvigasztalni szegényt. De előtte szombaton most esküvő lesz (bár szerintem jó hideg lesz, én meg szoknyát akarok felvenni). Úgyhogy örülök neki, ha 10 percre a gép előtt vagyok naponta...mellette persze akkor is a netet bújom, mert mindenki saját maga rendezi be a lakását. És én most szépen lassan veszem meg egyesével a dolgokat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More