2012-09-18

Come back down

2012. szept. 18. Olyan jól indult a napom. A tegnapi napon két fiú ismerősöm megtalált és mondták, hogy jó pasi a láthatáron? Mondom mert? mert hogy jól nézek ki, mintha vmi változott volna. Mondom semmi, csak saját magamra koncentrálok és nem másra, ennyi. Egyenlőre most leszek annyira egoista hogy a saját céljaimat valósítom meg, ha lesz társam akkor majd az ő érdekeit nézem. De most ez így jó.
Ma hogy vmi hasznosat csináljak, kinyomtattam 200 oldalt a számvitel szóbeli tételemhez - ami novemberbe lesz. Elmentem bevásárolni, főztem (főztem...nem főztem, megmelegítettem sütőben egy kis baguettet, majd rátettem a hideg körözötett, hogy az alja mégis meleg legyen már de sztem finom lett. a körözöttbe én pluszba tettem bele apróra vágott lilahagymákat meg újhagymát ízlett jó lett), mostam, takarítottam, új ágyneműt húztam és elkezdtem összepakolni a könyveket ami majd megy át a lakásba. Szval semmi érdekeset. Most fogom magam csinálok egy teát és előveszek vmi könyvet pihenés képen olvasni és remélem nem fog hajnalba Lali felébreszteni. Tegnap is hajnali 1-kor írt rám és tudja jól, hogy hiába van lehalkítva a telefonom, rezeg mint állat. Úgyhogy úgy megijedtem, ő meg eltűnt...szépek vagyunk mondtam neki. Közbe csüt-ön reggel haza kell mennem, mert az orvos szerint rosszul állította be a hormonszintet - sőt több mint valószínű mert más gondjaim vannak már - úgyhogy egy másik gyógyszert ír fel. Hétvégén meg szokás szerint otthon züllök valamerre a fiúkkal. Kinéztem ma a egy könyvet, Rhonda Byrne - a varázslat, vmikor majd megveszem. De most megyek pihenni, mert apu is rámparancsolt, hogy pihenjek. Esküvőn ez a zene ment, annyira tetszik:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More