2012-09-02

Yami....

21012. szept. 2: tegnap este volt a lánybúcsú. Nagyon jól sikerült. Anett kapott tőlünk egy kis könyvet amibe az óvodás kori képeinktől kezdve a mai napig vannak korszakonként képek rólunk. Plusz én 15 évvel ezelőtti leveleket is találtam tőle, az is bele került a kis könyvbe. Szegénykém nagyon meghatódott. Nagyon tetszett neki. Utána éjfélig szokás szerint lordokba beültünk majd az ámorba benéztünk (tök sötét...be volt zárva!) és végül az mb1-be kötöttünk ki. És 3 körül hazaestünk. Utána én fél 5-kor keltem, a buli után elmentünk kajálni a non-stopba. Én nem tudom mit etettek meg velem, de belőlem minden kijött ma...még a víz se marad bennem. Nem merek inni, mert 5 perc után csak úgy távozik a szervezetemből, úgyhogy csúszott az a terv, hogy ma este bp-re visszarobogok...maradok a seggemen, amíg ezt túl nem élem. Most felhoztam szezámmagot azt próbálom lenyomni a torkomon, mert érzem hogy kell vmi. Lali megérezte hogy gond van, vhogy egyből rámírt és rámparancsolt hogy igyak, mert így ki fogok száradni...csinálok egy teát, bár öt perc múlva úgyis viszont látom a szervezetemből.

A lakás meg ugrott...olyan szerződést állítottak össze amibe egyértelműen azt kérik, hogy készpénzbe 10%-ot előre fizessünk ki egy általuk megadott helyen...aztán leütnek (na ez az utolsó nem volt benne)...de ha el akarják adni a lakást, akkor rohadtul mindegy hogy készpénzbe vagy utalással kell fizetni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More