2012-09-16

Esküvő

2012. szept. 16. jövőhéten pénteken átadják a lakásokat. Ergo lehet intézni az ügyeket (átíratni a cuccokat mindenki nevére, netet - tv-t mindent bekötni, lakcímkártyán ideiglenesként feltüntetni a helyet - mert egyébént megsúgom nem látnak el a kórházba). szval minden kis piszlicsáré ügy..és mivel mind a két testvérem dolgozik ezért írhatom a nyamvadt meghatalmazásokat és intézhetem helyettük is ezt a sok hülyeséget...úgyhogy rohangálások következnek igen keményen.

Közbe nálam már a szoba változott. teljesen más színt fogok kérni a festőtől. mogyorószín nappalira gondoltam, hozzá sötétbarna függönnyel, és fehér modern kanapéra - vászonképpel. Igen ezeket már mind előre kinéztem, kika-ikea- neten. most már csak kérdés hogy befér -e ... úgyhogy nem ártana odamenni és méricskélni hogy mit hogyan. meg megnézni hogy lehet wifi-t kialakítani, mert nem akarok tyúkbéllel rohangálni - meg amellett a telefonom még mindig szar, egyszerűen bárki hív nem tudom letenni. úgyhogy a beszélgetés elején megkérem mindig hogy majd ha vége, legyen oly kedves és tegye már le. pedig egyik fiú ismerősömet akinek Defy-e van megkértem még aug-ba és egy napot rámszánt, teljesen új szoftvert tett rá, elmondta mi hogy működik stb.

Szombaton volt Anett esküvője. 30-an ha voltunk max, vőfély nem volt, szűk családi kör és plusz Petra és én. Elmentünk vacsorázni és 9-kor már otthon voltunk. Mi meg úgy gondoltuk Petrával hogy elmegyünk tovább, ha az esküvőn őszilén kívül nem ittunk semmit, akkor a Lordok-at szokás szerint meglátogatjuk. Elbeszélgettünk, hogy mind a ketten nagy esküvőn szeretnénk majd. Én igazi paraszt lagzit szeretnék. Vőfély -el, rokonság + baráti kör, kikérő, zenekarral, a lagzin sok-sok játékkal, hogy a tömeg se unja már a műsört, meg mégis azért jöttek hogy ünnepeljenek és hajnalig tartó mulatsággal persze mindezt. Aztán jött az Isteni sugallat, amikor beszélgetünk egy lány odajött és egy papírt nyomott a kezembe...azzal a szöveggel, hogy Ági vagyok elment az eszem jövőhéten megházasodom :))) Úgyhogy már csak egy férjjelölt hiányzik (akivel persze minimum 2 évet együtt éltem) és utána lehet arról szól hogy házasság és utána gyerek. Olyat nem játszom hogy félév és puff egyszerre minden. De erről még oly korai beszélgetni, esténként egyedül a kispárnáimmal és a macimmal alszok csak. Pedig heti 4 napot esténként tutira elmegyek új társasággal ismerkedni...és sehol senki, még 1%-nyi sincs. De mindegy, nem görcsölök ezen. Néhány napja olyan erős ételundor gyötör...most is legszívesebben lehánynék vkit. (10 perc szünet). Elolvastam a hormon gyógyszer betegtájékoztatóját (8 oldal)...első között mi szerepel mint gyakori mellékhatás?? Hányinger...jó ezt tudni 2 hét után...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More