2012-09-30

Rohanás 2

2012. szept. 30: két nap alatt két bejegyzés...ilyen is régen volt (Rózsa külön a te kérésedre írok ma). Bár nem sokat vagyok gép előtt, örülök ha 1 órát itt tudok lenni naponta. Ma (gondolkozom milyen nap van), reggel csempe és járólap vadászaton voltunk.Egyiket se találtunk, úgyhogy holnap du-n megyünk tovább ikea, praktiker stb társaihoz. Utána meg egészen fél 5-ig takarítottuk a lakásokat. Wc, fürdőszoba, konyha takarítás + csempéket levertük a konyhába...Luffy az egyiket pont a lábamra ejtette amikor bontotta le, még szerencse hogy nem vágta el a lábam. Én meg addig csavarhúzóval próbáltam a maradékot leszedni. De csak 2 lakást takarítottunk ki, holnap jön a harmadik lakás. Nem volt már erőnk. Szerdán jönnek fugázni, festéket kell majd venni addig. Közbe nekem óráim vannak, holnap reggel lesz (ez magánóra), kedden meg a kamaránál lesz 16-20-ig. Hetente 2x2 magánóra és 4 óra kamara. Itthon meg esténként van időm tanulni. Örülök ha 6 órát alszok, úgyhogy bocs csajok, el vagyok tűnve igen mindenhonnan. Közbe betettem azt a képet amit ígértem - Olaszország déli részén található a hely, nekem nagyon tetszik, szerintem gyönyörű. Ma volt 5 perc szünetem, addig nézegettem szilveszteri programokat, mert ugye Petrám megkértél rá, hogy töltsük együtt a szilvesztert vhol. :) Én még pluszba Bécsi adventi utat is találtam...18e ft-ért 2 napra már ki is visznek minket, úgyhogy lehet az egyik célom már teljesülni is fog idén, hogy kijutok a Bécsi adventi vásárra. 

Van két kanapé, amibe szó szerint halálosan szerelmes vagyok:

Annyira tetszik ez a kettő. Már egy hónapja szemezgetek velük....a vicc persze az, hogy mikor lesz nekem ennyi pénzem, hogy megvegyem ezt?? Hozzá még ezeket néztem ki, dohányzóasztal, kép, fekete szőnyeg a nappaliba (de ilyen bolyhos) és a legvégén egy tv állvánnyal.
http://www.kika.com/hu/termekek/m/lakoter-iroda/nappali/dohanyzoasztalok/17378086/alassio-dohanyzoasztal/

Megyek tovább álmodozom, reggel korán kelek, puszi lányok, vigyázzatok magatokra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More