2012-10-03

Hope

2012. okt. 3. Tegnap este jó szarrá áztam, csak úgy cikáztam a villámok között (este 8-ig előadásom van keddenként). Pedig volt nálam esernyő, vagyis a táskámba van minden. Kb. 60-an vagyunk a tanfolyamon, én vagyok a legfiatalabb, nagyon sok az idős, az átlag korosztály 40 év körül van. De sztem van ott 60 éves bácsika is, most megszerezni a mérlegképest? Jó-jó sose késő váltani, apu is 45 évesen váltott pályát. A héten megérkezik a csempe a konyhába, a falat kiszedtük, ki van fugázva. Okt. végén már költözünk be az új helyre.

Tegnap este megműtötték a mamámat (kórházba kellett vinni, mert rosszul lett, apunak este szól és ők bevitték), a szívében az egyik eret ki kellett tágítani, mert be volt szűkölve (kapott egy hálót), most keddig az intenzíven van. Most már valami jó is történhetne velünk. Ezt a képet tegnap találtam a telefonom, nagyon tetszik, rögtön háttérnek beállítottam - Hollandiára emlékeztet, csodálatos egy hely volt. Életemben nem fogok annyi tulipánt látni szerintem, mit amit ott láttam. Holnap lesz anyu születésnapja, valami szép dolgot akarok neki nézni. És most neki állok tanulni, mert holnap reggel órám lesz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More