2012-10-11

Szétszórt

2011. okt. 11. 

  • eddig rohangáltam, elmü, okmányirodák, külön óra, cba
  • fáj a fejem, napok óta rosszul alszok, hülyeségeket álmodok
  • napok óta azt álmodom hogy Nürnbergbe kell mennem 
  • 2 hét múlva költözés
  • esténként majd megfagyok, olyan hideg van, itt még nem kapcsolták be a fűtést (úgyhogy két takaró)
  • tegnap a függöny tartókat vettük meg
  • Gergőnek tegnap volt a születésnapja, vettem egy tortát, rá kockásfülű nyuszit 
  • hugom éjjel-nappal terrorizál, alig várom hogy elköltözzek
  • hétvégén festés
  • Starbucks-os bögrét kell vennem, addig nem lakás egy új lakás, amíg nekem nincs egy ilyen bögrém
  • és hozzá kávét
  • elkezdtem gyűjtögetni a bútorokra, idáig a tv állványt és a képet tudom megvenni, úgyhogy kemény spórolós időszakok jönnek most nekem
  • goji bogyót kell vennem (svédbe kattantam rám) és nem mindenhol lehet kapni
  • elrabolva 2-őt meg kéne nézni a moziban (gondolkozom, tavaly voltam utoljára moziba)
  • mamát kiengedték a kórházból, hétfőn megy tovább a másikba rehabra
  • Luffy kollégája nem hagy békén...úgyhogy törlés lesz belőle, ha nem ért a szép szóból
  • a Madách térnél van a Könyvvizsgáló Kamara és oda járok keddenként este órákra...és ott volt kitéve két buzi nagy plakát (egy lengyel alpinista tette ki a barátnőjének). 
  • Kedves M! Jó az Audrey videó, meg a fényképek amiket feltettél :) Vigyázz magadra! (látlak, de nem lájkolok semmit, mert nyilvános a profilod és Ancsa éjjel-nappal téged néz, hogy ezen keresztül is tudjon zsarolni, ha van valami)  úgyhogy neki hála nem vagyok aktív fb-n, és nagyon sok adatot leszedtem magamról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More