2012-10-31

Kell ott fent egy ország

2012. okt. 31.

Ölni tudnék egy forró teáért most....mivel se konyhám se bögrém így marad az 5 cl Jim beam amit még Berlinből hoztam el (kis 5 cl üvegbe van benne és azóta nem ittam meg.) 2 napot végig sírtam.....sose tudom feldolgozni a halálhírt, olyan mintha elköltözött volna, de nem az hogy soha az életbe nem láthatom. Pénteken tudta meg a dokija, hogy rákos - tele áttétekkel (semmi baja nem volt, csak hirtelen sokat fogyott), bekerült a kórházba, ma ment volna kemora. És vasárnap délután ment el. Lehet hogy neki jobb ez így, hogy nem szenved a kemotól. Mindegy, vasárnap este Lalival találkoztam, jól le is húztam a kedvét...mondtam, hogy mi volt...megértette....sztem annyira lehúztam a kedvét, hogy az életbe nem fogok többet hallani róla, de nem érdekel. Hétfőn meg Andris hívogatott, hogy mizujs, hogy vagyok...élek-e még. Nem így képzeltem el, a beköltözést....nagyon rossz most ez így egyedül feldolgozni. Ilyenkor mindig Zorán egyik száma jut eszembe....Kell ott fent egy ország.

Nov. 7-én lesz a temetés. Sikeresen le is robbantam, torok-orr téren....ezért mondtam hogy ölnék egy nagy forró bögre teáért. Sztem most két napra bevackolom magam és ki se dugom az orromat. A fekete ruháimat elő kell szednem. Holnap lesz Luffy sz.napja, megkapja az ajándékot és csókolom. Router kell vennem ma. Meg egy 100-as pzst, meg néhány gyógyszert a torkomra orromra, meg vmi kaját se ártana.
Találtam egy jó cikket.....nők írnak hogy milyenek a mai pasik (sajnos mindegyikbe találok igazságot), tényleg ilyenek a mai pasik....http://velvet.hu/blogok/randi/2012/10/30/7_ok_amiert_nincs_baratnom_-_ime_a_valaszok/
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More