2012-10-14

Zajlik az élet...

2012. okt. 14: ezen a héten végig fájt a fejem, közben rájöttem miért, az egyik gyógyszer mellékhatása ez.

A melósok a lakásban nagyon rosszul állnak, közölték, hogy nov. 1-jén is itt akarnak lenni....erre apu kiakadt (meg én is), mert amikor átvették a lakást közölték hogy 2 hét is elég nekik! Azóta már 4-nél fognak járni. Tegnap a festéket kiválasztottuk - mogyorószín lesz mindenhol (nappali + háló), előszobát fehérre meghagyom. A plafont is fehérre átfesik plusz a holkerlécet is ami a nappaliba lesz. Jövőhéten rendeljük meg a netet, vagyis én biztos (Luffy közölte, hogy akkor ráér megrendelni amikor beköltözik, mert hogy másnap már bekötik....jó vicc). 8-60 nap mire bekötik, úgyhogy lehet nem lesz netem egy jó darabig ha költözök. Tegnap Ancsával elmentünk egy virágkereskedésbe, néhány cserepet akarok majd venni, illetve egy kis virágot, amióta az eszemet tudom mindig is akartam ilyet - egy szerencsebambuszt - nagyon picike ez kb. 15 cm. De nekem nagyon tetszik! Közbe csináltam egy listát, hogy mi mindent kell venni a lakásba (soha nem leszek kész vele úgy érzem): pl.: étkezőasztal, tv állvány, kanapé, szőnyeg, függöny és sötétítő, redőny, porszívó, vasaló és deszka hozzá, házimozi rendszer (hangfalak), váza, tányérok stb....Tegnap voltam a lakásban (okt 12-től kezdték a fűtést az újban), na már most nálam nem csak a fürdőszoba, hanem a nappali is beázott), ergo a fölöttem lévő radiátora szar, folyik a víz.....2-3 nap múlva ha nagyobb lesz a tócsa akkor mindent szét kell bombázni és akkor tutira csúszik a költözés. 

Tegnap pihentem, annyira fájt a fejem, hogy semmit nem tudtam csinálni, beültem a kádba és egy órát olvastam (a Zahir-t Paulo-tól). Közbe Gergő megkért szépen hogy csináljak kaját neki, meg beszélgettünk, hogy mit fog csinálni, mert eddig én mindenkire mostam - takarítottam - bevásároltam. Aztán x-faktort megnéztem (áhhh az egyik lány jelenetét a sugarshopba vették fel, mondom de ismerős az a suparman és jaaah jól van, én is ott ültem).

Ha elköltözöm új dolgokat vezetek be. Mivel baromi közel lesz hozzám a piac, ezért nagyon sok zöldséget és gyümölcsöt fogok beiktatni az életemben (veszek smoothie gépet), reggel a smoothie-ból tudok gyümölcs italt varázsolni magamnak, mellé meg felszeletelek sok zöldséget és azt eszem és hozzá vmi céklalé vagy sárgarépalé. A vacsorába meg annyi, hogy az olaj helyett kókuszolajat használok majd (ezerszer jobb, egészségesebb). Mindegy, okt. végén jön Lali, lehet hogy csak egy kávé erejéig találkozunk, mondta hogy nem akar már többször Ancsáékkal találkozni, úgyhogy valami nyilvános helyre beülünk beszélgetni, féléve nem láttam. Most azon papol 2 napja, hogy milyen autót vegyen...mondom tök mindegy, de ti pasik autó nélkül nem bírtok létezni. Andris kint van Svédországban, vele is régen találkoztam, vagyis 2 hete, jól néz ki, úgy látszik jól érzi magát.  Vele is kávzni szoktam, ő se szokott már ide feljönni...mert Ancsa állandóan a nyakunkon lóg és nem tudjuk megvitatni a másik gondjait. 

Az biztos, hogy amióta tudom, hogy megvan a lakás mindig veszek 1-1 kis dolgok hogy amikor beköltözök ne tök üres legyen (pl.: fogkrém, folyékony szappan, wc öblítő, sampon stb). Szval egész jól állok. Most megyek, Gergő megkért hogy vásároljunk be együtt a corvin-ba, meg meghív kajára. Veszek estére gyertyát meg gyümölcsöket (mindennap egy gyertyát meggyújtok, vhogy megnyugtat).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More