2012-10-25

Álmos...

2012. okt. 25.

Hála az égnek, hogy van naptáram....egyébként felőlem decemberi is lehetne az se érdekelne. Éjszaka 20 percenként felébredtem és néztem az órát....semmit nem aludtam, aztán 5 órakor kikeltem, és neki álltam tanulni (minek?? olyan vizsgát kaptam hogy a fejem ketté állt).  Mindenhova írtam mindent, majd kiderült, hogy sikerült-e, ha igen mehetek szóbelire. 
Én bizony isten, nem tudom tegnap mit csináltam....ezen gondolkozom, de már a ma reggelre se emlékszem. Össze van pakolva (mindenhol dobozok), holnap reggel jönnek az újba az elműs fiúk, vmit hülyéskedni. Szerdán (jövőhéten, most nem tudom milyen nap van), jönnek a netesek, bekötni a netet - úgyhogy kb. 5 napot leszek net nélkül. Holnap reggel megyek és kitakarítom a lakást, ablakokat lepucolni (amíg jó az idő), csempékről a festéket felvakarni, wx....20x felmosni mert olyan dzsuvát hagytak a melósok. Rohadt sok lesz....de ez van, most nem akarom hogy szombaton és vasárnap égjen a fejem a fiúk előtt. Reggel 7-kor fogok elköltözni szombaton, vagyis akkor kezdődik a mókatár. A mostaniakat szétszedjük, átvisszük-összeszereljük (ágyat dettó), majd az asztalos Ancsáék konyháját csinálja, én meg addig vagy elmegyek bevásárolni (szennyestartó, szárító és társai) vagy az IKEA-ba akarok kimenni az állványt megvenni és lehet azt is felfúrni. Nem akarok a háló-ba tv-t....ott csak olvasni és pihenni akarok....egyébként is alig nézem. Egy könyv sokkal jobban kikapcsol (most 6 könyvet olvasok egyszerre, Coelho: Zahir, J.R.dos Santos: Az isteni formula ill. A hetedik pecsét (nagyon jól ír, olyan mint Dan Brown), Rhonda Byrne: A varázslat, Szabó Győző: Toxikoma és Steve Jobs önéletrajza. Az a gond, hogy baromi nagy a fantáziám....lehet azért szeretek egy könyvet, mert nagyon jól el tudom képzelni amiről ír (ergo én forgatom a filmet), ezért csalódnak sokan a könyv után a filmekben....mert másképpen képzelték el amikor olvassák.
Képen: ez a mostani szobám (igen, függöny félig leszedve, majd holnap leszedem, rájöttem hogy pénteken is itt alszom). Kétszer akkora lesz a következő háló mint a mostani, enyém a legkisebb. Van egy ágy, a másik oldalon meg egy íróasztal és csókolom. Ma összecsomagoltam 7 évet...... Találtam 5 e ft-ot...megtaláltam a 10 évvel ezelőtti pincekulcsot (nem tudom hogy került hozzám), találtam régi kinyomtatott levelezéseket, megtaláltam a középiskolás földrajzkönyvemet, a francia munkahelyi pólóimat és hozzá a kitűzőt. A szoba eleje és vége dobozokban, annyi hely van csak hogy tudjak vándorolni. Belegondolva, picit rossz érzés, hogy ez az utolsó előtti este így közösen. Annyi mindent kell még csinálni és én mindjárt itt alszom el a székben. Este letöröltem magam a társkeresőről.....valaki elkezdett zaklatni ott.....nem hiányzik nekem ez már, így is heti 1x felmentem röhögni egyet, úgyhogy jobb a békesség.....nem ott fogok barátot találni magamnak (egyébként se szeretem ezt a formát, mert így annak állítod be magadat, aminek akarod), én is lehetek 180 cm, 40 kg-os bombázó rendőrnő. :)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More