2012-10-17

Svéd nagykövetség

2012. okt. 17....


muszáj írnom muszáj írnom! Egy német cégnél voltam interjún....bár először a svéd nagykövetséghez kerültem..mind a kettő ugyan azon a helyen van..néztem is, hogy mi ez a sok rendőrautó itt....aztán rájöttem és megtaláltam a saját embereimet...5-6-ig tartott a beszélgetés (az ez az adótanácsadói cég - Budán). Nagyon tetszettem nekik, azzal búcsúztak, hogy 30 embert hívnak be én voltam a harmadik és 2-3 hétig minimum eltart az interjú (két helyes pasi volt), de ha találnék véletlenül addig munkát, akkor feltétlenül jelezzek vissza (nem reménykedem, mert volt egy másik hely, ahol közölték már majdnem hogy tutira én vagyok a befutó aztán mégse én lettem az). Tetszett nekik, hogy őszinte vagyok, hogy tudom, hogy nem a legtetején fogok kezdeni, hanem alulról szépen lassan. Hogy értek vmi a számítógépekhez (office, stb), angolul se félek megszólalni (interjú fele angolul ment), hogy most csinálom az adótanácsadói tanfolyamot (nov. elejétől indul). Végig tegeződtünk, ők keresnek maguk mellé egy pályakezdőt. Aranyosak voltak, az eddig interjúm azok olyanok voltak, hogy bedobtak egy terembe 2 órás számviteli tesztírás + fordítás, és utána ha ez jól ment akkor személyes beszélgetés. Az elsőn mindig túl vagyok, a másodikon meg mindenki ígérget fűt fát....aztán fogadjunk az előző helynél vkit benyomtak a helyemre (ott 3 óráig beszélgettünk a pasival, ott is nagyon tetszem nekik....azért mondom, hogy most se merem elkiabálni magam, mert lehet itt is vmi protekciósat benyomnak). Annyira szeretném, ha legalább a munka összejönne már!

Tamás csúszik a konyhával, 27-én csak Ancsáék konyháját tudja összetenni (vele se így beszéltük meg), az enyém a rákövetkező héten lenne. Úgyhogy :((( Pedig nov. 1-jén már mindenki a saját vackába akart volna lenni (úgy néz ki Luffy sz.napját ott fogjuk tölteni, vagyis ő már ott akarja lakásavatóval együtt én meg jövök haza a régi lakásba!).

Árpa Attila: tudom, igazad van mindenben....sztem én sérültem ebbe a legjobban - mert ez nem az én döntésem volt....de soha nem fogom ráerőltetni magam egy olyan emberre, akinek nem kellek!! Én nem tudok semmit se csinálni, megtanultam együtt élni ezzel- és hidd el nem volt könnyű....

Pár napig (vagy lehet 1 hétig) nem leszek, holnap este 8-ig előadáson vagyok, pénteken dettó, szombat-vasárnap-hétfő lakás + tanulás ezerrel, mert 25-én vizsgázom és nagyon nagyon rosszul állok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More