2012-10-08

Mik vannak....

2012. okt. 8: mamám úgy ahogy jól van, az intenzív osztályt nem bírja. Mondta a doki, hogy mivel ő cukorbeteg ezért 2x nagyobb az esélye a trombózis kialakulásához, ezért kaphatott szívrohamot. Lakással haladunk, festéket kell még mindig kiválasztani, szombaton szokás szerint hajnalba megy mindenki oda Tomival kupaktanácsolni). A nappaliba én külön megveszem azt az ikea-s bútort, és ennyi. A többire gyűjtenem kell (kanapé, kép, asztal, szőnyeg stb).

6 óta fent vagyok, de nem az én hibámból. Luffy egyik kollegája zaklat. A diplomaosztóm bulijára Luffy elhívta (nem tom miért), és ott 5 percre találkoztam vele, egy szót se váltottam vele. Tipikusan "az esetem": alacsonyabb nálam, dohányzik, és van vagy 40 kg, szval én egy dagadt disznónak érzem magam ha mellé állok. És ez a gyerek heti 3-4 üzenetet az fb-n rámír....én meg nem válaszolok neki, előző héten meg visszahallottam Luffy-tól, hogy a gyerek már zaklatja őt. Naponta megkérdezi, hogy merre járok, kivel, hova, mikor érek haza stb. Még ha lenne barátom tőle se tűrném el ezt, oda megyek ahova akarok. A lényeg, este ráírtam, hogy mit akar tőlem és miért zaklatja Luffy-t. Hajnali 6-kor írt vissza (!!!) és nálam a telefonom automatikusa rezeg mint állat, ha valaki ír fb-n. És odaírta, hogy nagyon kíváncsi rám, szeretne megismerni és szeretné ha összejönnénk (én idáig azt hittem ehhez két ember kell, hogy kölcsönös legyen a vonzalom!!!!). Ezt írtam vissza: Ne haragudj, de nem kölcsönös a kíváncsiság, én nem szeretnék ismerkedni, van elég sok dolgom. Sajnálom, hogy ezzel megbántottalak, de annyiszor rámírtál, hogy úgy éreztem jobb ezt most tisztázni.

Hagyjon már lógva, azt se tudom, hogy hova kapjam a fejem annyi dolgom van most okt. végéig. Nem az, hogy zaklat itt állandóan. És volt hogy hajnali 2-kor rámírt, hogy mit csinálok.....szerinted? füvet nyírok.... erre nem tudtam mit reagálni. Keresgélni kell, ennyi. De én most egyenlőre feladom. Nem görcsölök, elköltözöm, szerzek új munkahelyet és utána jöhet a nagy lamour. Ezt az Adurey képet lehet kapni az IKEA-ba. Nappaliba akarok venni majd egy ilyen képet. De most addig is vissza a valóságba, tanulás és tervezés, mert nemrég jöttem haza és semmit nem csináltam még. ps: Rózsa hívd fel Nikit!!!!!! El fogod felejteni, írd fel egy cetlire!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More