2012-10-26

Utolsó éjszaka

2012. okt. 26.

Eljött az utolsó este is, szomorú vagyok. Mégiscsak 7 évig éltem itt, birtokoltam a kis szobámat, otthon éreztem magam. Persze még vissza fogok jönni, mert néhány dolgot később viszünk át (néhány pár cipőm, kabátom stb), de már nem fogok itt aludni. És amint mindenki végleg kiköltözött értékesíteni akarjuk ezt a lakást.

Ma 10-18-ig takarítottam: ablakok kívül-belül, tokokat lemostam, erkélyt felmostam, párkányokat is, hálószobát felmostam - kitakarítottam a port, konyhába dettó, csempéket lemostam, levakartam a festéket, wc-be mindent, fürdőszoba dettó - kád, csempe - felmosás - csapok stb, előszoba félig van kész, az totál festékes a csempe, és így is félig sötét volt mire elindultam (nem szeretek egyedül sötétbe mászkálni). Így is annyi időm volt, hogy egy kekszet tudtam enni ott, azt hittem ma befejezem, de még maradt holnapra egy kis rész. Holnap az ajtókat és a mostani szekrényeket akarom lemosni...Most izomlázam van....Ancsa meg nevet, úgy könnyű, ha van egy társa aki segít mindenben. Na mindegy, én egyedül csináltam meg ezeket. De majd csinosíthatom saját ízlésem szerint a lakást - ez a legjobb rész, mindig vmi kis apróságra gyűjteni és megvenni, hogy szebb - otthonosabb legyen. Most csak azokat veszem meg, ami létszükséglet - azért nekem is korlátozottak a lehetőségeim.

Németországban havazik, Lali most írta....éljen. Remélem holnap végig szakadni fog az eső, úgy lenne az igazi költözni. Alig várom, hogy végre rendesen kialudjam magam...most már érzem, hogy napok óta keveset alszok..nagyon tetszik ez a kép, azt hiszem most leülnék oda a szélére és csak bámulnék ki a fejemből. Szerdáig most nem leszek, nem lesz netem...addig is mindenki öltözzön fel, nagyon hidegeket mondanak, és vigyázzatok egymásra és magatokra is nagyon!!! És igyatok sok teát!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More