2012-10-23

Lépésről-lépésre

2012. okt. 23. 


Sztem most néhány napra - hétre eltűnök, mivel szombaton költözöm tutira nem lesz netem addigra az új lakásban. (lehet mobilról írok majd egy-két sort). Ez egy nagyon húzós hét lesz.

Le van festve minden (képen lehet látni, mogyoró színű, tetején fent a holkerléc, a szoba közepén a műszaki gépek, hűtő stb). Csüt-ön 10-15-ig vizsgázom, hazajövök a maradék cuccaimat bedobozolom és pénteken átmegyek a lakásba takarítani. 1-2 nap kell nekem míg mindent szépen kinyalok ott. Ablakokat lepucolni, erkély-fürdő-wc-konyha-csempe mindent le kell mosni, a csempékről leszedni a festékeket. Szombatra meg toborzunk erős fiúkat, akik segítenek átpakolni a szekrényeket-ágyakat. Vagy lehet péntek lesz az, majd kiderül. Én most is jelenleg dobozokból élek, én is összepakoltam egy rahedli cuccost. Max annyi hogy konyhám nem lesz 1 hétig, de hűtőm az van. Na ha konyhám lenne, akkor se tudok sok mindent csinálni, mert se edényem, se tányérom...semmi sincs. Apuéktól kaptunk régi sötétítőt, hogy azért ne mozizzanak felénk.

Ami biztos, hogy a nappaliba a TV állványt megveszem elsőkörbe, mert a szekrényt fel kell fúrni. A maradék pénzből meg kis piszlicsáré dolgokat veszek: hajszárító, szárító - csipeszek, fürdőszobába - wc-be szőnyeg stb.Később meg étkező garnitúra-függönyök, szőnyeg a nappaliba, kép, polc, virágok, kanapé.....szépen sorba. 50 évesen talán kész leszek :) Szeretném minél hamarabb befejezni, de így hogy a maradék tartalékomat feléltem nincs most hova nyúlni, amíg nem lesz állásom. Keresztapukámnak kiderült, hogy van egy nagyon jó pénzügyes barátja, aki a régi egyetememen is tanít ahol tanultam (nem ismerem, egyszer se hallottam róla). Lehet ő segít munkát vadászni, de ő mondta, hogy nincsen itthon sok ismerőse, csak az angoloknál vagy az oroszoknál. Most nem szívesen hagynám itthon ezt a kis országot.

Vasárnap este mindenki beköltözik. Luffy-nak nov. 1-jén lesz a sz.napja, vettem neki egy társasjátékot (igazi házavatós). Vasárnap este jön Lali, nem tudom meddig lesz itt, lehet csak néhány napot, aztán repül tovább (gondolom haza szüleihez), vagy a nagyszüleihez Erdélybe. Belegondoltam, hogy 3 generáció, 3 különböző országba van, és ő egy negyedik országban tanult. Az biztos, hogy világot lát, de nem tudom, nekem hiányozna egy fix pont, egy otthon érzés, ahova mindig hazamehetek. Furcsa lesz egyedül lenni - egyedül élni. Anno belegondoltam, hogy 26 évesen hol fogok járni.....és sehol se járok amit gyerekfejjel elképzeltem - ez kicsit elszomorít. Anno gyerekként úgy gondoltam, hogy 27-28 évesen már férjnél leszek, lesznek gyerekeim, lesz szép otthonom, jó munkám. Lakáson és a munkán kívül a többi olyan fényévtávolságra tűnik nekem.... Imádom ezt a számot, nem tudom, pedig nem új, régi nóta, sokszor hallottam....úgy látszik most mászott bele a fülembe:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More