2012-10-16

Társkeresés best of

2012. okt. 16.

trombózist okoz az a gyógyszer amit szedek (mellékhatások között szerepel, hogy azonnal hagyja abba ha fáj a feje), egy hétig fájt, a végét már nem bírtam....3 napja nem szedem .... semmi bajom....ergo gyógyszercsere ismét (hálelluja)

holnap megérkeznek az új lakásba a műszaki cuccok (konyhai részről csak), hétvégén festenek a festők

ma hajnalba olyan dolog történt ami sose még életemben....2.15-kor felébredtem, kinyitottam a szemem....nyakig be voltam takarózva szokásomhoz híven fal felé fordulva. és abba a pillanatban bizony isten, hogy valaki (éreztem!!!) megsimogatta a fejemet!!! úgy megijedtem, hogy azt hittem elsikítom magam (egyedül voltam a szobába). És akkor a dédi és a mama ugrott be egyből (előző nap egy gyertyát gyújtottam mert névnapjuk volt).

holnap délutánra behívtak a legnagyobb adótanácsadói céghez interjúra (nem tudom hogy találtak meg, mert 1 hónapja nem keresek állást... lakás - vizsgával vagyok elfoglalva).

Tudod mi a szerencse? Hogy mindig van holnap, mindig van valamiért felkelni, küzdeni és élni. Úgyhogy tessék szépen mosolyogni (nem-nincs kifogás a rossz időre se), meginni egy forró teát és ha mindig rossz a kedved akkor sok-sok Árpa Attila filmet nézni! :))) Van egy új filmje neki (valami 1 millió dolláros küldetés?? nem tudom....a fele részt a corvinuson vették fel...csak pislogtam). Nagy mosoly, pozitív hozzállás és vigyázz magadra! :)

próbálkozom, mint a kisnyúl, tegnap voltam egy randin (sportolót fogtam ki). Tipikusan az esetem, magas, nem gizda, kis szakáll. Ő akarta mindenképpen jól van mondom. Beszélgettünk (végig a tv-t nézte, engem ez rohadtul irritált....ha én rá tudok szánni időt, akkor ő is rám). Végig a tv-ről kérdezgetett, van-e nekem....szoktam-e tv-zni (mondom szinte soha). Kétszer feltette a kérdést, és mondom az előbb kérdezted meg (látszik, hogy agyilag nem volt ott). 1 óra után elfogyott a türelmem. Felálltam és elmentem, mondom dolgom van. Ő: oké, persze akkor pénteken találkozunk. Én: oh hogyne (ahogy hazaértem kitöröltem a számát a telefonból és letiltottam). 30 éves, anyukájával lakik, az élete a tv nézés és "sportoló". Hajrá....én nem akarok részt venni ebbe. Azóta 5 nem fogadott ismeretlen szám hívásom volt (vajon ki lehetett az?!). Sajnos igen...tudok én is bunkó lenni, ha velem is azok. Ugyan úgy viszonyulok a másikhoz, ahogy a másik hozzám....ennyi.

fent vagyok egy társkereső oldalon, heti 1x ha felmegyek, mert olyan leveleket kapok, hogy sírok már a röhögéstől...na ezeket megosztom veletek is, nevessünk együtt, hogy mik vannak (megjegyzés, az adatlapomon rajta van, hogy kapcsolatot keresek és nem egyéjszakás kalandot....ezt így beleírtam, azt hittem ezzel a selejt 90%-át elkerülöm....tévedtem). A legtöbben azon, akik kapcsolatban vannak és csak szeretőt keresnek (olvasni nem tudnak - vagyis nem az adatlapomat olvassák) Szval vagy a kapcsolatban lévők találnak meg, vagy pedig az életképtelen pasik (vagy én lettem igényes kurva?!). Na szóval kb. 60 levelet kaptam július vége óta, íme a legjobbak:

  • kicsatolta az övedet (csatolgasd ki a sajátodat bzmg)
  • Jézusom de szép és igényes Nő vagy! Mindent megadnék a bájaidért, MINDENT!!!! (írta azt aki kapcsolatban van az adatlapja szerint!!!!!)
  • hali édeske vagy szivesen baratkoznek ismerkednek veled irj nyugodtan ha nem gond a kor neked. (megjegyzés....18 éves volt)
  • Golyók nélkül lehetne esélye nálad egy férfinak? Sajnos 2 éve ez történt velem...Most nincs kreditem, itt nem tudom elolvasni ha írsz. (nem tudom, hogy itt szórakozik valaki velem, vagy tényleg így indít egy lánynál???)
  • megpaskolta a fenekedet (mindez egy szőke bombázótól!!!!!)
  • nagyon tetszel nekünk (kiderült, hogy skizofrén)
  • ribanc (biztos, nem tetszett neki a profilom)
  • Béla vagyok,hátrányos helyzetü segéd munkás. Szeretnél velem ismerkedni ?  (minden álmom....)
  • msn, iwiw, facebook címed? (TAJ kártya számom nem kell???)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More