2012-10-06

Meglepetés

2012. okt. 6. Mint tegnapi nap folyamán kiderült - az orvos most mondta, hogy a műtét közbe látta hogy mi okozta a mamának a rosszullétet. Szívrohamot kapott. Pedig ő csak annyit érzett, hogy szúr a szíve és egyből hívta apuékat, és ez volt a szerencse, hogy apuék komolyan vették és bevitték este a kórházba, mert szegény mama egy szívrohamot kapott éppen ott. Pedig a szívroham tipikus tünete: állkapocsba és bal karba sugárzó fájdalom, gyengeség, hideg verejték, mellkason mintha ülne valaki, légszomj, magas pulzus. A stroke-nak a tünete meg: becsukod a szemed és a két karodat szemmagasságig fel kell emelned, a tükör elé kell állnod és teljes arccal mosolyogni (a stroke-nál az egyik arcizomzat része bénul) illetve egy darab mondatot el kell olvasnod és ha nem sikerül ezek közül az egyik be akkor go kórház. Aztán kapja a heparint az ember a kórházba és akkor nem is mozdulhat (mama is két napig azt kapta). Szerdán engedik ki az intenzívről utána 2 hétig rehabon lesz egy másik kórházban.

Bár én féléve azt játszom, hogy ha vmi baj van majd elmúlik, nem megyek orvoshoz. Egyedül félévente a vasamat nézem vérvételre és 3 havonta a nőgyógyászomhoz megyek, jah meg félévente a szemorvoshoz. A vasam mert amióta a fejemet tudom lent van a béka segge alatt (béka...vmelyik nap békáról álmodtam....most eszembe jutott). Szemem: mert már 3x megműtötték és a kontaklencse miatt muszáj új lencse felírás előtt megnézetni. A nőgyógyász, az meg mert anno hülye voltam és most szívok ezerrel.

Pech sorozatom folyatódik. Reggel 6-kor keltem, semmit nem aludtam. Mivel tudtam, hogy ma anyuék jönnek fel, ezért elmentem a Ráday utcába gyalog meg vissza, vettem egy 16 szeletes mogyorós - csokis tortát (de nem az csömör-gyönyör), és hozzá 1 kg burgonyás pogácsát, aztán haza sétáltam, szerencsére ezzel megvoltam 1 óra alatt. Hazajöttem, kitakarítottam, az asztalra kitettem a pogit, vettem üdítőt és megterítettem. Majd kimentem az új lakásba (Ancsáék már ott voltak, mondták hogy a saját hülye ötletemet oldjam meg én). Ott voltak Tomiék is, a melósok meg dolgoztak ezerrel (hétfőig lesznek fent, mind a három lakást megcsinálják - a konyhát, Ancsánál már kiszedték a falakat és a csempét felragasztották a konyhába). 

Felmentem én is megnézni, hogy mizu az én kis kuckómmal....mit látok? Beázott a fürdőszoba....oh he. Közbe kiderült, hogy a villanyoknál rosszul van bekötve minden, a wc-ben melegvíz folyik. Ergo majd a víznél megcseréljük, a villanyt meg átkötjük. A vízcsapokat meghúzzuk vagy normálisan rászereljük (az oldalánál folyik a víz). Szval van munka bőven. Ma megrendeltük a konyhába a műszaki cuccokat, nagy hűtő, sütő, mosogatógép. Meg új munkalap-bútorlapot választottunk. Az enyém (sötétbarna és világos csempe lesz), hozzá sötétbarna bútor és világos munkalap (teszek be képet). Most a neten festéket bújok, a nappali mogyoró lesz, de az előszoba és a háló? 1 körül meg visszajöttünk a lakásba én előre felrohantam, vmi kis ürüggyel, mögöttem a hadsereg. Gyorsan elővettem a tortát, rátettem a gyertyákat, meg az elefánt marcipán figurát és akkor bejöttek a többiek, 8 személy...éppenhogy elfértünk az előtérben. Az utolsó szülinap is megvolt ebbe a lakásban. Anyu meglepődött, nem is gondolta, hogy ilyennel készülünk (készültem, de most miért rontsam el a kedvét). A torta felét megkapta meg a burgonyás pogácsából tettem el neki is és Tominak is és mindenki most hazament. Azt hiszem ma pihenek, tanulok, festéket nézek, este meg nyugisan megnézem az x-faktort, vagy elmegyek Andrissal beszélgetni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More