2012-11-02

Virág

2012. nov. 2.


Két napja totál lázas vagyok, ma vettem gyógyszereket. Vízforralót is kellett volna venni....no mindegy1.  Van routerem, van szárítóm, működik a mosógépem (konyhámat majd csüt-ön kezdik el, temetés miatt csúszik egy napot). Ma végig jártam Ancsával és anyuval a fél várost bp-n, igaz a 100-as pzst húztam magam után. Vettem egy kis virágot zöld cseréppel, legyen már rajtam kívül még egy élőlény a lakásban. Egy kis mini koralkát vettem (a képen nem látszik, de narancssárga kellett nekem sötétbe neki állnom fényképet készíteni). Óvom is mindentől, bár lehet kezdés képpen kaktuszt kellett volna vennem. 

Felszabadítottam a gépen 100 gb-t, így egyszerre két gép megy, még hiányzik egy hosszú kábel, így csak a "nappaliba" van net, de én a meleg szobából ki nem dugom az orrom, így csak néha napján nézek rá. Melegítő, két pléd, ezerrel felfűtve....de semmi. Holnap reggel 8-4-ig adóelőadáson ülök....élvezet lesz, viszem oda is a plédet max....

Ancsa konyhája ma kész lett, luffy sz.napját megünnepeltük ma és tegnap is. Végre ettem 2 hét után normális meleg kaját....alig várom, hogy kész legyen a konyhám és vegyek bele edényeket....baromira hiányzik a meleg étel. 2 hónapja nem voltam otthon, jövőhéten hazakúszok 1 napra aztán vissza. Luffy munkahelyet váltott, hogy miért, mert kapott több százezres büntetést (a cikkbe nem az eredeti összeg szerepel): 
http://munkahelyiterror.blog.hu/2012/11/01/rabszolgak_az_ingatlanirodaban
El lehet olvasni....mi is csak lestünk ma.....hogy vki megírta a cikket.  Andrissal nem tudom mi lett...2 naponta rámír, ma meg mondta hogy jövőhéten menjek át hozzá borozni...még életemben nem jártam a lakásán.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More