2012-11-11

Konyha

2012. nov. 11.


Gyors magyarázat: elkészült a konyhám, az enyém a sötétbarna (nekem nagyon tetszik), az Ancsáé a világos...ahol az asztalos eszi a tortát.

Lefoglaltam a Bécsbe az utat, jövőhéten ki is fizetem, dec. 1-jén megyek ki 2 napra, bátyámmal. Gergő annyit változott....tavaly szept-be telt le az 5 év tünetmentes idő és onnantól úgy megváltozott. Teljesen. Jövőhéten szombaton elmegyünk ketten az Anyegint megnézni az operába, Bécsbe elmegyünk, jövő májusba meg ketten elmegyünk Erdélybe - Csíksomlyóba. Tavaly ő kiment egyedül 1 hétre és mondta, hogy jövőre is kimegy, de egyedül nincs kedve. Nekem meg jobb dolgom nincs, életembe nem jártam kint, mondom persze elkísérem, cserébe ő meg kijön velem Bécsbe. Hetente ő eljár táncolni, meg bokszolni, múltkor elmentem vele segítettem venni neki 2 db pulcsit. Totál más lett....lehet látni, hogy most könnyebbül meg igazán, én örülök neki.

Most volt Amerikában az elnökválasztás....egy db magyar férfi volt kint, aki segítette az Obama kampányát...ő az egyik volt kedves főiskolás csoporttársam Tavaly találkoztam utoljára a metrón vele. Annyira közvetlen gyerek, és olyan beállítottságú, hogy egyszer bizony szerint itthon ő lesz a miniszter. Nagyon okos, nagyon reaális, csak sajnos túl jólelkű. Majd kiderül, én drukkolok neki mindenben!

A héten nálam voltak az asztalosék....mondta is Tamás, hogy éhes úgyhogy elmentem vettem neki kaját, és akkor a volt munkatársammal találkoztam az utcán. Már messziről kiszúrtuk egymást, régen nevettem ekkorát, mondom hangosan hogy ilyen nincs!!! 4 éve nem láttuk egymást. A pasi 60 éves elmúlt, imádom, halálos fazon. Mondta, hogy mikor én elmentem akkor őt elbocsáltották, most máshol dolgozik, de hatalmas leépítések voltak 2008-2009-ben a régi munkahelyemen. Faggatott, hogy mizujs velem, hogy mikor megyek férjhez.....hát mondom erre még várok egy kicsit. Gratulált, hogy tovább tanultam. Fél órát elbeszéltünk az utca kellős közepén. Milyen kicsi bp, hogy pont belé botlok. 

Tegnap otthon voltam, találkoztam veletek csajok :) Jó volt nagyon beültünk egy kávézóba éjfélig, 2 hónapja nem voltam otthon. És rájöttünk, hogy kiöregedtünk - felnőttünk. Baromira nem hiányzik most hogy utána elinduljunk buliba....max. fél óra erejéig táncolnánk egyet de ennyi....nem az hogy hajnali 5-ig ott legyünk, leigyuk magunkat. 2 pohár bor és csókolom én már jól érzem magam. Tavaly csaptam szét nagyon a májamat, amikor már kórházba kerültem annyira nem ettem-ittam semmit és rá utána Andrissal 1 üveg jégert nagyon gyorsan elfogyasztottunk. Na ott akkor úgy éreztem, hogy ennyi elég volt nekem.....ez a padló....úgyhogy onnantól csak feljebb másztam. Most jutottam el odáig, hogy nem hiányzik az alkohol, csak a gyümölcs-zöldség. Sőt....tegnap Anett mondta, hogy csinál méregtelenítő kúrát....én is kipróbálom, ha lemegy itt minden. Mert érzem, hogy vmi vitamin kell a szervezetnek, de amíg a szemét bennem van, addig hiába eszek, eltűnik.

Bogyóm ezen a héten volt 11 éves!! Ergo emberi számításba Boni 77 éves most, és úgy ugrál még mindig. 

Nagyon hosszúak a szombaton, 8-4-ig vagyok az Elte-n előadáson, most jan-ig jogot tanulok ott. Utána vizsgázom belőle feb. elején. De 8 óra alatt 3x van csak szünetem...ez nekem baromi kevés. Néha azon kapom az agyam, hogy hoppá...más felé jár, figyelni kéne - jegyzetelni ezerrel. 

Elkészült a konyhám, ma láttam meg. Asztalosék olyan dzsuvát hagytak, hogy visítani tudtam volna (hogy a konyha és az előtér fűrészporos az oké) de hogy a fürdőszoba mitől sarak, a tükör miért néz ki úgy mintha lehányták volna??? Úgyhogy ma fél napot takarítottam,most tudtam leülni. Holnap villanyszerelő jön (mert a hűtő hiába van bekötve, ahogy felkapcsoltam úgy lebaszta a biztosítékot mint a pinty......holnap meg du-n megyek át a régi lakásba takarítani, a héten már értékesíteni akarjuk. Ez a Sweedish House Maffia szám annyira tetszik!! Tavaly a balaton sound-on a Save the world-on játszotta Calvin Harris...jó volt, jövőre is ki akarok menni, úgyhogy jan-ba már intézkedni kell a szállás miatt....ahogy most a szilvesztert se tudjuk még leszervezni, hogy hova menjünk. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More