2012-11-28

2012. nov. 28.

Nagyon fáradt vagyok. Szombaton 10-re állásinterjúra megyek. Holnap jönnek Gergőhöz a vizesek, pénteken meg az asztalosék (én fogom őket korrigálni, mivel én vagyok itthon). Ma 6-11-ig volt a randi....elmentünk a Vösrösmarty térre megnéztük a karácsonyi vásárt majd egy romkocsmába beszélgettünk végig.....eszméletlen a gyerek, nagyon helyes - aranyos, nagoyn kis közvetlen, nagyon sokat nevettem....villamosig elkísért. Kb. 2 utcával odébb lakik tőlem...annyira tetszettem neki, hogy szombatra is megbeszéltük egy randit estére. Azt mondta hogy majd kitalálja hogy hova menjünk...addig telefonon beszélünk. Kb akkora mint én, barna szemű, barna hajú, kis kecskeszakállal - pont az esetem...nagyon helyes a gyerek és nagyon közvetlentlen. Nagyon tud bókolni. De végig mint két barát csak beszélgettünk, mintha nem is randin lennénk, hanem mintha már régóta ismernénk egymást. Végig röhögcséltünk. Alig várom a szombat estét.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More