2012-12-02

2012. dec. 2.

Tegnap elmentem állásinterjúra...10-re odaérek Budára, 10.05-kor már végeztem ki. A Hr-es mondta, hogy gyönyörű az önéletrajzom...csak egy a bökkenő, én túl vagoyk képezve (mivann???). Az álláshírdetésbe az volt hogy pályakezdő könyvelőket keresnek (elvárás: egyetemi diploma!!!), és ők hívtak fel, hogy menjek be és üljek le velük beszélni...baszki olyan érthetetlen fejet vágtam, hogy azért kellett felkelnem és a fél várost átuazni, hogy 5 perc után közöljék velem, hogy túl vagyok képezve?? Mindegy.

Tegnap 2-tól estig volt a randi. Elmentünk először bowlingozni (le is törtem a körmömet, 2-1-re kikaptam), majd a Margit-szigeten sétáltunk - hintáztunk egyet, közbe végig csiripeltünk. A végén hazasétálás közbe meghívtam egy olasz kajáldába enni és bort inni (mégis csak úgy a fair, ha felesbe állják az emberek a randit), aztán este nálam megnéztünk közösen egy filmet. Helyes gyerek. Majd este találkozunk ismét. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More