2012-12-11

Happy

2012. dec. 11.

Itthon vagyok, végre. Nem tudom mikor voltam utoljára itthon. 2 napra jöttem haza, csütörtökön hajnalba megyek vissza bp-re. Vettem néhány dolgot, meg euro-t váltottam, szombaton hajnali 4-kor kelek, 6-kor a Városligetbe lesz a találkozó és megyek Bécsbe. (jó fárasztó lesz). Apu vett új számítógépet, még annyi ideje se volt hogy kibontsa és beüzemelje....

Ma meg, elintéztem kis apró dolgaimat (T-s számlámat Bp-re kértem át), elmentem szemészhez (jipiii tudtam hogy másfél hónapja gond van a szememmel...kaptam rá szemcseppet, jövőhéten csüt-ön ismét vissza kell mennem, kontrollra). Valahogy mostanában szegény szemem nem bírja a kiképzést, pedig csak szemüvegbe nyomulok. Vagy 2 hónapja nem volt rajtam lencse...látszik is rajtam....ahol tudok elesek, mert nem érzem a teret (baromi más, ha az emberen lencse van). De próálok nem pofára esni. 7-ig anyunál dolgoztunk, hoztam haza holnapra kis munkát (anyu picit beteg), holnap veszik át az új kocsit (ugye a másik totálkárosra össze lett törve), este negyed 10-ig meg Petrával beszélgettem. Mondta hogy ő nem haragszik meg, hogy ha nem töltöm nála szilvesztert, majd Gáborral kell egyeztetem, hogy ő  mit akar. Csüt-re kivett szabit, el akarok menni a budai várba picit sétálni.

Tegnap én szerveztem meg az esti randit, elmentünk az Andrássy útra sétálni (pont esett a hó, ki volt világítva minden) nagyon szép volt. Beültünk egy teázóba, kértem én egy marcipiános teát,  ő meg vmi füstös teát. És mondta, hogy ha szürcsöli az ember, akkor állítólag más az íze (kipróbáltam, de akkor nem éreztem a marcipán ízét) és akkor direkt egy nagyot belekortyoltam és felfújta ma számat mint egy kis béka. Ő meg ezen elkezdett röhögni....és ez volt a vesztem. Hogy én is elkezdtem nevetni és egybe le is próbáltam nyelni a teát a számba. Percekig küzdött hogy levegőhöz jussak, valami brutálisan félrenyeltem a teát. Amikor már nevettem akkor nyugodott meg ő is. Utána meg elmentünk a sugarshop-ba, meghívtam egy tortára. Este meg hazamentünk, aztán fél 6-kor keltünk is fel (ezt a hajnali ébredést nem tudom megszokni). 

Hétvégém is jól telt. Találkoztam a tesójával és a férjével. Elmentünk ebédelni közösen. 2 órát beszélgettünk, nagyon aranyosak kis közvetlenek. Gergő meg vasárnap reggel hívott fel, hogy adjak neki valami reggelit...mondom gyere le, mert most kezdtünk el reggelizni Gáborral. Úgyhogy 1-1 tesó már találkozott itt is ott is. Már csak Ancsáék vannak. Vasárnap este meg csináltam, csirkét, krumplipürével meg salátával, legalább hétfőn el tudta vinni a felét a munkahelyre. Megpróbálok heti 2x főzni, hogy tudjon valami a munkahelyére vinni. A mikulás csomagját is bevitte és ott majszolja. Én meg kaptam tőle egy nagy kuglófot - szombaton kint volt Bécsbe. Egy szó mint száz, ismerkedünk, jól érezzük magunkat, szeretek vele lenni. Telejsen más, mint az eddig tapasztalatok. Ő szeret velem lenni, keresi a társaságom, szeret csavarogni és ő is egy fix pontra vágyik az életébe. Kicsit furcsa hogy napi 4-5x keres, de legalább gondol rám.

Pénteken meg találkozom néhány ismerőssel, köztük Andrissal is. Mondta hogy üljünk be kávézni, erre figyelünk hogy havonta legalább 1x találkozzunk a másikkal. Meg kíváncsi nagyon Gáborra is. Úgyhogy a péntek pikk-pakk el fog telni....még semmit nem tanultam még....ettől vagyok ideges. hogy mindárt itt a január 10 én meg semmit nem tudok a 64 tételből. Ajajjjj...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More