2012-12-17

2012. dec. 17.

Szombaton reggel fél 4-kor keltem (néhány órát aludtam...nem voltam ám fáradt). Szombaton egész nap zuhogott Bécsbe, mint az atom úgy megfáztam...4 órát sétáltunk az esőbe. Szép volt nagyon, fárasztó, de legalább láttam ezt is. Szombaton megnéztük az osztrák parlamentet, a kaácsonyi vásárt, a császárok temetőjét. Vasárnap meg kastély, opera és a ferde házakat. Vasárnap egy fokkal jobb időnk volt szerencsére. Ma kikúrálom magam, meg takarítok - tanulok. A héten ajándékok után kutatok, postára el kell mennem, aztán csüt-ön hazamegyek szemészhez és vmikor a két ünnep között jövök vissza. A szilveszter változott, úgy néz ki Gáborral ketten töltjük. Programok után vadászunk most. Nem nagy szilveszteres. Majd kitalálunk vmit. Láttam mókust a Schönnburg-i kastélyba...úgy pattogott, azt hittem nem sikerül lekapni. 

Igazi rekedt hangom van, Roxette- How do you do száma megy éppen....és hallgatom milyen szép éneklem. Schönnburg-ba néány tizenévest megvicceltem. Odajött egy kissrác hogy csoportos képet csináljak, angolul beszélgettünk (ők közbe egymás között magyarul) aztán én is mondtam angolul hogy oké néhányat csinálok, majd a legvégén búcsúzásnál magyarul mondtam hogy legközelebb magyarul szólíts meg. Itt mindenki elkezdet röhögni, hogy ez mekkora volt :))) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More