2012-12-14

2012. dec. 14.

Uhh a torkom - orrom kiszakad a helyéről. Vmi járvány van, mert anyu is, Gergő is beteg. Én is ma ezzel keltem, Gáborral gyorsan rákérdeztem hogy hogy van, mondta hogy kutya baja.

Tegnap elmentünk a Westendbe ajándékokra vadász, meg egymásnak is nézni vmit. Én 2 könyvet vettem neki, amit kiválasztott...ő meg fehérneműt szeretne venni. Mondtam hogy nem, mert kellemetlenül érezném magam, túl korai még ilyen nagy ajándékokra költeni a másikra. Mondtam neki, hogy ha vesz egy könyvet annak már nagyon örülök. Tegnap reggel jöttem vissza bp-re....és hamarabb értem be. Beültem a váróba és látok egy jóképű gyereket beszélgetni a buszosokkal. Nézem-nézem...hát nem ő v olt az? :))) 
Holnap reggel 6-kor találkozó a Bécsi út miatt...fasza lesz, jéghidegbe ónos esőbe buszozni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More