2012-12-29

Nappali

2012. dec. 29.


Hajnali 4 óra lesz még csak...nem bírok aludni. Tegnap is 5-kor keltem, ma 3-kor...egyszerűen olyan hülyeségeket álmodom, hogy nem akarok vissza aludni. Ezért nem szeretek egyedül aludni, na majd néhány óra múlva találkozunk vmikor 12 körül és jan 2-ig együtt leszünk. 

A bútorok össze lettek szerelve, egész nap takarítottam a fiúk után. Bár vicces volt ... Praktikerből hoztuk fel (Kmét) és 3 lapja el volt törve vmint az egyik széle úgy nézett ki, mintha a kutya szájából lett kitépve...mondtuk nekik, hogy ezek nem mi voltuk cserét követelünk. Mondták hogy Bp-n nem megyek (felhoztuk, asztalos hoztunk hozzá - mert falra kell fúrni stb)...de ők hogy vigyük le 72 órán belül döntenek hogy mi legyen és ennyi...néhány órát gondolkozott Tamás, aztán úgy fúrta meg a dolgokat hogy jó legyen - ne szakadjon össze és még nem is látszik...de akkor is ez milyen már??? Teszek fel képeket, a bútorokról. 
Neki álltam tanulni, mindennap elolvasom a tételeket és jan-ba éjjel nappal azt fogom tanulni, lehet emiatt nem tudok aludni, mert már erről is azt álmodm hogy ott vagyok a szóbelin és nem tudok semmit se....

Megiszok egy forró teát, hajat mosok és olvasok vmit, vagy tanulok, van még 8 órám. Még nagyon sok mindent kell vennem, de most egyenlőre max egy mikrot tudok venni a karácsonyi ajándékutalványokból amit keresztéktől kaptam és akkor onnan megint kezdődhet a spórolás időszak. Majd egy világos Shaggy szőnyeget néztem ki a KIKA-ba (vmi vaj színűt. De azt csak akkor tudom megvenni, ha majd a kanapét megveszem (ez a legdrágább az egész nappaliba komolyan mondom...meg a függönyök). Jah mert igen most régi függönyök vannak, csipeszem is pár van lehet látni a képem hogy ezerrel lóg egy helyen néha. No mindegy...szépen lassan illeszkedek be, Ancsáék már majdnem készen vannak, de ők ugye ketten vannak....meg van saját keresetük. Picit így nehéz ez most. De örülök neki, hogy én vettem, nem szülők - nem barát, hanem én magam :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More