2012-12-19

2012. dec. 19.

Holnap dél körül hazamegyek. Ma Gábornál lesz a karácsony. Vettem neki 2 könyvet, meg egy plüss macit. (mondta hogy szeretne egy plüss medvét, hogyha néha vezet akkor ott legyen mellette). Remélem örül majd. Tegnap este csináltam neki hideg kaját: sok zöldség feldarabolva, fokhagymás szendviccsel, körözöttel. 
Ma 3-ra megyek interjúra, úgy néz ki jan-márciusig fix munkahelyem lesz. De addig is folyamatosan fogok keresni újat (egyik ismerőshöz megyek el dolgozni), de csak 3 hónapra. 

Tegnap elmentem a corvinba, egy képeslapot kerestem, és olyan ciki.....csak virágos képeslapot találtam abból a bizonyos dologból, karácsonyos nem volt. Sokáig gondolkoztam hogy mi legyen...aztán végülis is ez lett feladva. Úgyhogy előre is bocsánatot kérek az illetőtől, hogy nem karácsonyos képeslapot küldök, de abból már nem volt amit én kerestem. 

Már majdnem mindenkinek megvettem az ajándékot, sztem csüt-pénteken így is rohangálni fogok a városba, mint pók a falon, mert néhány embernek még hiányzik. Oh yeah...pénteken világvége van :))) Wow tegnap nap folyamán 70x töltötték be a honlapomat....szép. Nem tudom ki kíváncsi ennyire....és hogy ki akarta feltörni az fb profilomat. De megsúgom semmi nincs rajta. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More