2012-12-04

Álmos

2012. dec. 4.

ezt a hajnali 5-ös kelést nem tudom megszokni. Gábor mindig akkor megy el tőlem, mert 7-re jár dolgozni (előtte meg hazaugrik). Én meg ilyenkor 10-ig vissza alszok, csak most nem tudok. Gondolkozom, hogy ma mit főzzek....szerdán spagetti lesz, de ma? (vmi egyszerűt nézek a neten). Tegnap kaptam tőle egy rózsaszín cserepes virágot - mondta hogy azért hozta, hogy a kis narancssárga virágom tudjon kivel beszélgetni. Majd át kell ültetnem, mert lyukas a kicsi alja. De nagyon szép.

Ma háromnegyed 3-ra megyek újra interjuzni, vhova a Budafoki út aljára hívtak be...cég nevet se tudok, mert nem mondtak, csak hogy ekkor meg ekkor jelenjek meg és keresem xy-ont (mondom egy e-mailt küldjenek már el, mert mindig kapok a cégektől és így legalább én is fel tudok készülni, miylen cégről is van szó)...mondták, hogy nem küldenek. Szval remélem vmi emberrablót fogok ki...
Csütörtökön meg elmegyünk sétálni a városba, kivesz egy nap szabit, mert sok a szabija és év végéig ki kell vennie. Jó lesz, végre ki tudom aludni magam én is. Na megpróbálok aludni, mert ez nekem nagyon korán van. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More