2012-12-20

Karácsony

2012. dec. 20.


Fáradt vagyok. Reggel Gábor kivitt a buszhoz, tesójától kaptam egy kis csoki csomagot (nagyon aranyos tőle). Furcsa lesz egy hétig nem látni. De itthon vagyok. Ma végig csócsáltunk anyunak mindent. Holnap reggel 7: auchan, utána takarítás itthon, majd metro-praktiker. Lehet moziba is elmegyünk holnap, mert apu nem szereti, anyu meg szeretne most elmenni, úgyhogy ketten elkísérem. 
Tegnap jól sikerült a karácsony. Kimentünk a Vörösmarty-ra megittunk egy forralt bort, utána átadtuk egymásnak az ajádnékokat. Én egy gyümölcstálat kaptam (látta hogy még nem szereztem be semmit és hasznos dolgot akart venni) - jó ötlet volt, és egy mézes tusfürdőt kaptam (azt hittem méz, ha nem szól tutira megettem volna), kis mézes üvegbe van, színe is olyan és ilyen csurgató cucc is van hozzá.
Én egy könyvet és egy plüss medvét vettem neki. Mondta egyszer hogy egy macit szeretne majd, hogy ha vezet akkor ki tudja tenni...mondom rajtam nem múlik. Vettem neki egyet.
Ma a Malomba láttam Luis tea KARÁCSONYOS képeslapot (a pofám leszakad) bp-n végig jártam mindent és nem találtam ilyet....erre hazajövök és itthon meg van ilyen. Remek. (bocsi).
Szombaton: nagy takarítás lesz, szőnyeg pucolással. Vasárnap: sütés - főzés. Hétfőn meg karácsonyfa bevágás (ez végre nem én vagyok...vagy az ujjamat is levágom) ill. karácsonyfa bent és kint díszítés (a kintit évek óta apuval csináljuk), ilyenkor a kerítésen lógok. Tavaly vagy tavaly előtt qurva jeges volt nem sok hiányzott hogy vki essen. Egy 6 méteres bottal dobjuk fel ilyenkor az égősorokat. 
Vasárnap este jönnek haza Ancséáék, úgyhogy én ezért is akartam, mert anyu egyedül nem bírja. 26-án meg kereszték jönnek. Két ünnep között meg vissza bp-re. a Szilveszter is kérdéses, vagy ketten, vagy a Gábor barátaival fogom tölteni.
A januári munka kérdéses. Felajánlottak egy munkát, (integrált rendszert kéne tesztelni) 9-6-ig mindennap, egy óra mire bejutok oda, és minimálbérért. És sztem nemet mondok rá. Nem ezért tanutam számvitelt hogy egy teljesen más területen legyek. Ráadásul jan-ba feb-ba végig vizsgázom, tanulni se lenne esélyem most (ráadásul ezt egy ismerős ajánlotta fel). Szép....én a magam kis területén akarok fejlődni, nem egy vadi újba belevágni (igaz régen ilyen területen dolgoztam de pályát váltottam anno). 
Apu meg azt akarja hogy jöjjek haza jan-ba fél évre. Én meg ezt kizártam tartom. Hétfőtől - péntekig itthon, szombaton Bp-n suli....Gábor meg? Mondtam hogy nem, van magánéletem, nem akarom hogy a rovására menjen, (az már más kérdés hogy anyu is ellenezte) de ebből nem fogok engedni. Örülök egyáltalán hogy Gáborra egymásra találtunk. Nein. (tegnap előtt megnéztük az Életrevalókat abba volt az....nagyon tetszett Gábornak is, én már többször láttam).
Ancsa végülis futtába be lett mutatva neki tegnap, kb. 10 percre találkoztak, de jövőre majd le fognak ülni. ott is nagy a hajtás.
Holnap meg világvége :) Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek és Boldog Új Évet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More