2013-01-01

2013. jan. 1.

Uhh...de furcsa ez a 2013 nekem :)  
Na egész sok minden történt velem. Gáborral voltunk étterembe, én cserébe egy moziba hívtam meg....a Hobbitot megnéztük (jézusom, mekkora csalódás volt mind a kettőnknek.....vmi bűn rossz lett ez a film, Gyűrűk Urát vártuk..de nem, ez nagyon rossz verzió lett).
A szilvesztert Gábor barátaival töltöttem Pilisborosjenőn...8-an voltunk, a fejem reggel egy picit fájt, pedig annyit nem ittam. Hajnali fél 4-ig beszélgettünk, társasoztunk, ismerkedtünk, régi főiskolás haveri képeket nézegettem, meg egy rahedlit telefonáltam. Aztán ma takarítottam újév tiszteletére, meg lencsét főztem virslivel. Tanulni kéne, de nem vesz rá a lélek...pedig mindjárt vizsga, azt hiszem holnaptól Gáborral együtt fél 6-kor kelek és estig tanulok mindennap, mert nem akarok megbukni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More