2013-01-17

2013. jan. 17.


Őrült napjaim vannak. Tegnap vhova a 7. kerületbe elmentünk egy étterembe Gáborral meg az egyik ismerősével. 3 pohár bort megittunk fejenként - hát én este szó szerint a bömbölő film alatt bealudtam, olyan fáradt voltam. Ma 8-9-ig számvitel órám volt. Holnap megyek 9-re interjúra - angol interjú. Visszahívtak egy második körbe és ott kell találkozni a pénzügyi vezetővel - aki izraeli. Ez a cég a Ferrari felett van, és a Nemzeti Bank előtt egy 8. emeleti irodában, nagyon szép a kilátás ott, a Budai hegyekre néz az iroda. Szval ott tetszettem nekik most meg holnap reggel várnak. Szombaton meg: 8-4-ig suli, majd fél 5-este 8-ig Marina parton munka - könyvelés - betanítás. Mellette meg itthon tanulom az adótanácsadóit meg a mérlegképest. Fekete teára rá kell szoknom, ha ébren akarok maradni. 

Szerdán ismét hazamegyek, berendeltek egy vérvételre, mert a dokimnak nem tetszik ahogy kinézek - mondta hogy erősen vashiányos vagyok megint (félévig bírtam az injekció kúrákat úgy látszik). Most is céklalét iszok ezerrel, de mindjárt elalszom. Mind1. Február közepén meg megyünk haza bemutatóra Kecskemétre - szülőkhöz, meg a barátaimhoz....és viszek valakit magammal. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More