2013-01-22

2013. jan. 22.

nagyszerűen állok. jelenleg 16-17-en leszünk a szombati meglepi bulin. én 8-4-ig suliba vagyok, Ancsáék mennek el a tortáért - egy Volan buszos tortat rendeltem. Plusz Gábor egyik ismerőse is hoz tortát. Én utána elrohanok kozmetikushoz, hogy jól nézzek ki neki estére. Aztán negyed 9-re meg oda csalom vmi indokkal - már ezt is kitaláltam hogy most az egyik ismerősömmel találkozunk. Tegnap is jól telt, kaptam 3 szál rózsát, meg elmentünk egy nagyot sétálni - nézelődni a mammutba, enni stb. Esténként meg filmezünk. Feb 5-én meg vizsgán ismét, arra se ártana lassan tanulnom. Apu is szombaton jön fel, lehet nem is tudok vele találkozni...mert nem lesz időm semmire se. De álmos vagyok, megyek is alszok még néhány órát....éljen a vashiány. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More