2013-01-07

2013. jan. 7.

tiszta ideg vagyok. pénteken reggel kaptam egy mailt a kamarától hogy ne csütörtökön (10-én menjek vizsgázni) hanem ma (7-én) én visszaírtam hogy bocs más előadáson vagyok (nekem kell ez a 3 nap) még 20 tételt így se tudok...éjjel nappal tanulok. az lett a hála ennek, hogy tegnap este nem tudtam elmenni a vámpírok bálját se megnézni, pedig nagyon szerettem volna, így keresztanyám ment el Gergővel. Kár....majd talán akkor idén megnézem.

viszont láttam Tom Cruise (biztos nem így kell leírni) új filmjét Jack nem tom mi a címe. érdekes volt...egyszer nézős nekem. Gábor barátaival megnéztük pihenés képen a moziba. olyan ideges vagyok, fél év alatt simán kijöttem a tanulásból...baromi nehéz visszaszokni rá. rávenni magam hogy tanuljak. úgy meg nem megyek be hogy nem tudok semmit. két tárgyból lesz szóbelim: jog és adó. adóból 24 tételből mindegyiket tudom (ez volt a könnyebb) jogból meg 26-ból 6 tételt tudok. kimenőt is kértem. Mondtam Gábornak hogy ma még itt aludhat de utána nekem muszáj belelendülnöm és tanulni ezerrel, mert ez így nem lesz jó.

jah igen így szombaton se találkoztam a szüleivel, mert tanultam. Tegnap anyukájával beszélgettem telefonon egy 5 percet (most beszéltünk először) aranyos volt, kérdezgette hogy mit tanulok (ő is számviteles), ő is megcsinálta az adótanácsadóit. aztán mondtam milyen tárgyaim vannak stb. meg mondta hogy akkor reméli hamarosan majd szemlyesen is látjuk egymást (jáj..gyomorgörcs). mindegy, február elején meg majd Gábornak lesz gyomorgörcse. ő már skype-on beszélgetettet őseimmel. 

bp-n lefoglaltam egy szórakozóhelyet jan. végén, akkor lesz a meglepi buli, meghívót fb-n kiküldtem a barátainak és mondtam hogy ő erről nem tud. a tortát hétvégén megrendelem és ennyi. szombaton meg osztálytalálkozóm lesz otthon, jipiiii....általános iskolás osztálytali. érdekes lesz. megyek tanulok ezerrel, nem akarok megbukni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More