2013-01-28

2013. jan. 28.

reggelt. ismét egy fél 6-os kelés. bár most nem vagyok fáradt, azt álmodtam hogy mindjárt itt a vizsga és semmit nem tudok....ami igaz is, hiszen egy hét múlva vizsgázok lassan és tényleg semmit se tudok. úgyhogy muszáj lesz most tanulnom ezerrel. 

A születésnapi buli nagyon jól sikerült. Először meglepődött, hogy odajött és ennyien vannak ott - ismerősei, 17-en jöttek el végülis. Utána meg kivittem a tortát és azon lepődött meg - mivel a volánnál dolgozik és imádja a buszokat. 8-12-ig elvoltunk, aztán hazament mindenki mert fáradtak voltunk, a tortából maradt, úgyhogy azt le is passzoltam. Egy másik lány meg csinált házi készítésű túrótortát - uhh mennyei volt. Ancsáék is jól érezték magukat, azon kívül hogy ők senkit nem ismertek, mert én ezzel a társasággal együtt szilvesztereztem múltkor. De nagyon jól elvoltak. 

Hétvége igazi pihenés volt. mármint a vasárnap, mert én szombaton suliba ültem, utána meg fél 8-ig rohangáltam a városba mint pók a falon. Vasárnap meg társasoztunk a hugaival meg este megnéztük a Bakancslistát - még soha nem láttam ezt a filmet. Jó volt aranyos. És most neki állok tanulni ezerrel. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More