2013-01-23

2013. jan. 23.

Hulla vagyok, kb 4 órát aludtam. Este én szerveztem a programot. Luffy-éknak is szóltam, 9-re beültünk egy kis kocsmába - nem szabad alkoholt innom. Két rosét megittam, ezerrel a fejembe szállt. Többiek jégereztek. Utána meg a Wesselényire mentünk bombát hatástalanítani :)  és így 4-en Bruce Willis-t játszottunk. Jó kis csapatjáték volt: 
van egy szoba és ott mindent fel kell forgatni egy órán belül és hatástalanítani kell a bombát - persze előtte meg is kell találni, ez volt este 10-11-ig. Végül az idő lejárta előtt 7 perccel tudtuk hatástalanítani a bombát. Ez ilyen stratégiai játék volt. De olyan hogy a radiátorokat félre kellett tolni mert ott volt egy hangszalag. Két kazetta lejátszásával egy kódot kaptunk amit át kellett tenni számsorba és azokkal a számokkal lehetett hatástalanítani a bombát. De előtte  még nagyon sok mindent keresni: mobilt, a hozzá tartó sim kártyát stb. Szval ilyen láncszerű folyamat volt. Két ilyen szoba van Bp-n jelenleg: egy gyémántrablás (Ancsáék már voltak itt) és egy bomba hatástalanítás. De márciusba lesz új szoba azt mondta este a srác. 
Most meg megyek haza mindjárt vérvételre, megnézzük hanyas a vasam. Este meg végre a csajokkal otthon tudok találkozni, beülünk vhova és végre tudunk beszélgetni 3-an. Aztán holnap meg vissza bp-re. Alig várom már a szombatot, hogy milyen is lett a buszos torta, meg Gábor mennyire fog meglepődni a meglepi bulin. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More