2013-01-03

2013. jan. 3.

most sztem néhány napra eltűnök, mert tanulni kell ezerrel. így is fél 6-kor kelek, amikor Gábor is mocorog, nem alszok vissza már. Este legalább mind a ketten 11 körül beájulunk az ágyba és mint a bunda úgy alszunk. Szombaton fogok találkozni a szüleivel, apukájának születésnapja lesz és Bp-re jönnek a legkisebbik hugival együtt (áhhhh nem félek...csak tiszta görcsbe van a gyomrom ilyenkor nekem mindig)...mi van ha nem tetszem és stb kérdések vannak ilyenkor a fejembe. A szilveszter jól sikerül, Gábor barátainak tetszem. 

Január végén lesz a születésnapja, 28 éves lesz, én meg csinálok neki bp-n egy meglepi bulit, barátokkal -tesókkal stb. Tegnap majdnem lebuktam amikor a tesója rámírt. Most helyet keresek, ahova 10-15 embert külön el lehet szeparálni aztán vhogy majd oda kell csalni, mert én estig suliba vagyok és utána rohanni kell öltözni - tortáért - díszíteni a termet. Remélem tetszik majd neki is.

Aztán majd vmikor jan-feb környékén én is leviszem szülőknek - barátoknak bemutatni Gábort - mondta hogy akkor majd ő fog félni :) 

Megyek tanulok tovább, bűn rosszul állok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More