2012-11-07

Utolsó út

2012. nov. 7.

Agyilag zokni vagyok....egy db-ig én kísértem az özvegyet, hogy ne legyen egyedül. Végig mondta hogy mennyire szeretet minket, és hogy nem tudja felfogni, hogy elment....hogy várja hogy ő lépjen be az ajtóba, amikor csöng a telefon ő hívja fel biztos. Ergo a tagadás fázisában van....tudom, én is voltam sokszor. Idő kell...tényleg az segít mindenben. Sajnos ezt a gyászt mindenkinek meg kell emészteni valahogy. Jövőre ünnepelték volna az 50. évi házassági évfordulót.....első nagy szerelem volt az övéké. Szép. A végén Zorán: Kell ott fent egy ország zenéje szólt. Szép időnk volt, sütött a nap néha meg picit fújt a szél, mintha ő is ott lett volna köztünk. Én se tudom néha felfogni, hogy akkor ennyi? Vége....ilyenkor az okosok azt mondják, hogy az ember valójában ekkor ébred fel, hogy amit a földön élt le az volt az álom, amikor meghalt akkor ébred fel az álomból. Meg lehet kövezni, de én hiszek hogy valaki odafent vigyáz ránk és hogy még egyszer fogok találkozni akár a dédivel is. 

Hazafelé menet Kecskemét közelében megláttuk az új C típusú mercedest- csináltunk egy-pár képet előttünk vezették, bár a fele le volt takarva, vagyis a lámpája. Most hétfőig nem leszek, az én lakóhelyem lesz szétverve....6-kor kelek most állandóan és este 8-ig minimum itt lesznek. Internetem el lett barmolva, idáig 25 mb-s volt most meg alig megy mióta a router be lett szerelve.... Ancsáéknál meg pont fordítva, eddig nem ment most meg mint az ágyú úgy megy....mind1. Max netezés helyet olvasok. Annyi hullámvölgy volt most 2 hónap alatt hogy vmi jó dolog igazán jöhetne!!! 

Találtam egy nagyon jó cikket, a mai fiatal lányokról szól, ami sajnos baromi igaz...hogy hogyan lettek "kurvák"/http://fuszerespolc.wordpress.com/2012/05/28/hova-kurvultok-csajok/

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More